کد خبر: 47693 A

کمک ۱۴۰ میلیارد تومانی خانم مجری برای مقابله با کرونا

کمک ۱۴۰ میلیارد تومانی خانم مجری برای مقابله با کرونا

پس از ستارگانی نظیر آنجلینا جولی، ریحانا، پنه‌لوپه کروز، خاویر باردم و آریانا گرانده، اپرا وینفری نیز برای مقابله با اثرات مخرب کرونا دست به جیب شد.

ایران آرت: مجری و بازیگر مشهور آمریکایی در پستی اینستاگرامی خبر اهدای ۱۰ میلیون دلار (معادل حدود ۱۴۰ میلیارد تومان) برای مقابله با اثراث مخرب شیوع ویروس کرونای جدید را رسانه‌ای کرد.

آنطور که وینفری گفته یک میلیون دلار از این مبلغ مستقیم به یک خیریه اهدا می‌شود، اما درباره ۹ میلیون دلار باقیمانده و نحوه هزینه‌ کردن آن توضیحی نداده است.

به گزارش خبرآنلاین، وینفری یکی از ثروتمندترین چهره‌های دنیای سرگرمی است که میزان دارایی‌اش فراتر از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

بر اساس گزارش فوربز جف بزوس مالک آمازون و بیل گیتس بنیان‌گذار مایکروسافت هم هر کدام ۱۰۰ میلیون دلار برای این کار اختصاص داده‌اند.

کمک بازیگرها و خواننده‌ها

به گزارش ایران‌آرت، ریحانا یکی از اولین هنرمندانی بود که در این مسیر پیش‌قدم شد. این خواننده مشهور ۵ میلیون دلار برای مبارزه با کرونا به بیمارستان‌ها کمک کرد.

آنجلینا جولی نیز یک میلیون دلار برای تامین غذای دانش آموزان بی بضاعت آمریکا به بنیاد "هیچ کودکی گرسنه نماند" اهدا کرد. به دلیل شیوع ویروس کرونا بیش از یک میلیارد کودک خانه نشین شده‌اند و مدرسه نمی‌روند. آرنولد شوارتزنگر یک میلیون دلار، رایان رینولدز یک میلیون دلار و بلیک لیولی نیز با یک میلیون دلار، ازجمله سلبریتی هایی بوده‌اند که این روزها برای تامین غذای دانش آموزان گرسنه آمریکا کمک کرده‌اند.

تیلور سوئیفت نیز به دو هوادار خود که از مشکلات مالی شکایت داشتند، نفری ۳ هزار دلار کمک کرد. یکی از این افراد گفت: نمی‌توانستم باور کنم کسی که این همه وقت است عاشقش هستم و به او به عنوان الگو نگاه می‌کنم، با چنین سخاوتی به کمک من آمد.

آریانا گرانده نیز به هوادارانی که درآمدشان را از دست داده‌اند کمک‌های نقدی می‌کند. خواننده آهنگ "متشکرم، بعدی" مبالغی از ۵۰۰ تا هزار دلار را با استفاده از برنامه محبوب انتقال وجه نقد، "وِنمو" به هواداران خود فرستاده است.

خاویر باردم و پنه لوپه کروز، زوج سرشناس سینمای اسپانیا و هالیوود نیز برای غلبه بر ویروس کرونا در این کشور وارد عمل شدند.

پنه لوپه کروز در صفحه اینستاگرام خود نوشت: پس از چندین روز جستجو برای دسترسی به تجهیرات پزشکی در این روزهای دشوار درنهایت توانستند به یک منبع دست یابند و ۱۰۰ هزار جفت دستکش و ۲۰ هزار ماسک جراحی را برای اهدا به بیمارستان‌های اسپانیا خریداری کرده‌اند.

کمک‌ قابل توجه این زوج سینمایی به بیمارستان لاپاز در شهر مادرید اسپانیا ارسال شده است.

 

آنجلینا جولی ریحانا اپرا وینفری خاویر باردم مجری زن مجری تیلور سوئیفت
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    خوبه اینجور مواقع دلار رو ۱۴ حساب می کنید . تو سنا و صرافی ملی بالای ۱۵ و هر کی بخواد بخره بالای ۱۶ تومنه. اگر هم می خوای بگین حدود نوشتیم می نوشتین ۱۶۰ میلیارد . چشم دیدن کمک اونا رو هم ندارین؟

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین