کد خبر: 48875 A

الیزابت ماس در نقشی متفاوت/ عکس

الیزابت ماس در نقشی متفاوت/ عکس

"شرلی" با بازی الیزابت ماس اوایل سال ۲۰۲۰ در جشنواره‌ فیلم ساندنس اکران شد و منتقدین آن را یکی از بهترین فیلم‌های این رویداد دانستند.

ایران آرت: الیزابت ماس در چند ماهی که از سال ۲۰۲۰ گذشته در فیلم پرفروش "مرد نامرئی" ظاهر شده، اما به زودی فیلم دیگری از او با نام "شرلی" به کارگردانی "جوزفین دکر" عرضه می‌شود. این فیلم برپایه‌ی رمانی به همین نام نوشته‌ی "سوزان اسکارف مرل" اقتباس شده و تازه‌ترین اثر دکر پس از دیگر فیلم ستایش‌شده‌اش "مادلین مادلین" است.

داستان فیلم "شرلی" در مورد "فرد" با بازی "لوگان لرمان" و "رز" با بازی "ادسا یانگ" است که به شهر کوچکی در ورمانت نقل مکان می‌کنند تا "فرد" در دانشکده‌ی شهر استادیار ادبیات شود. "استنلی هیمن" با بازی "مایکل استالبرگ" که یک استاد دانشگاه است به این زوج جوان پیشنهاد اقامت رایگان در خانه‌اش را می‌دهد به شرطی که "رز" امور منزل را انجام دهد و از همسرش "شرلی جکسون" با بازی ماس که نویسنده‌ی داستان‌های ترسناک است مراقبت کند.

به گزارش 30نما، "شرلی" اوایل سال ۲۰۲۰ در جشنواره‌ی فیلم ساندنس اکران شد و منتقدین آن را یکی از بهترین فیلم‌های این رویداد دانستند. ماس علاوه بر بازی در "شرلی" به همراه "کریستین واکان" و "شو نیلگ" یکی از تهیه‌کنندگان فیلم است. استودیوی نئون "شرلی" را ۵ ژوئن منتشر می‌کند.

shirley-trailer-elisabeth-moss-1024x576

فیلم "مرد نامرئی" ماس اثری در ژانر تریلر علمی-تخیلی به کارگردانی "لی وانل" بود که در ماه فوریه اکران شد. این پروژه با بودجه‌ی ۷ میلیون دلاری توسط یونیورسال و بلوم‌هاوس تولید شد و ۱۲۶.۱ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت. این فیلم مانند بسیاری دیگر از عناوین سینمایی سال ۲۰۲۰ به دنبال تعطیلی سالن‌های سینما به شکل زودهنگام در پلتفرم‌های دیجیتال عرضه شد.

 

الیزابت ماس شرلی فیلم شرلی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین