کد خبر: 49279 A

کارگردان "ایندیانا جونز ۵" پیدا شد

کارگردان "ایندیانا جونز ۵" پیدا شد

هیه‌کننده فیلم سینمایی "ایندیانا جونز ۵" تایید کرد که جیمز منگولد به جای استیون اسپیلبرگ کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.

ایران آرت: جیمز منگولد رسماً به عنوان کارگردان فیلم سینمایی "ایندیانا جونز ۵" معرفی شد.

بعد از چندین بار بازنویسی فیلمنامه و دوبار به تعویق افتادن تاریخ اکران فیلم از ماه ژوئیه ۲۰۱۹، قرار بود در نهایت ساخت این فیلم سینمایی در فصل بهار به کارگردانی استیون اسپیلبرگ و با نقش آفرینی هریسون فورد به عنوان شخصیت اصلی آغاز شود؛ اما حالا نام منگولد به عنوان کارگردان اعلام شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این اولین بار است که کارگردانی غیر از استیون اسپیلبرگ، فیلمی از مجموعه سینمایی "ایندیانا جونز" را کارگردانی می‌کند. در ماه فوریه، اسپیلبرگ از کارگردانی فیلم کنار کشید و صحبت‌هایی درباره انتخاب جیمز منگولد کارگردان فیلم‌ "لوگان" و "فورد در برابر فراری" مطرح شد.

بعد از مدت کوتاهی تولید این پروژه سینمایی به دلیل شیوع ویروس کرونا متوقف شد و دیزنی تاریخ اکران "ایندیانا جونز" را یک سال و تا ژوئیه ۲۰۲۲ عقب انداخت.

فرانک مارشال تهیه‌کننده این اثر تاکید کرد که جیمز منگولد برای کارگردانی "ایندیانا جونز ۵" بهترین انتخاب است و علاقه او به این مجموعه سینمایی باعث می‌شود، بهترین گزینه برای جانشینی استیون اسپیلبرگ باشد.

فیلم سینمایی "فورد در برابر فراری" به کارگردانی منگولد سال گذشته اکران شد و علاوه بر فروش خوب، توانست در جوایز سینمایی از جمله اسکار نامزد بهترین فیلم سال شود و در بخش های بهترین تدوین، صدا و فیلم جایزه دریافت کند.

 

استیون اسپیلبرگ ایندیانا جونز ایندیانا جونز 5 جیمز منگولد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین