کد خبر: 49555 A

کیلین مورفی چگونه نقش اصلی پیکی بلایندر شد؟/ ماجرای رقابت با جیسون استاتهام

کیلین مورفی چگونه نقش اصلی پیکی بلایندر شد؟/ ماجرای رقابت با جیسون استاتهام

کارگردان "پیکی بلایندر" فاش کرد که ابتدا استاتهام را برای نقش اصلی در نظر داشته و با او و کیلین مورفی که در نهایت برای بازی در این نقش انتخاب شد دیدار کرده است.

ایران آرت: جیسون استاتهام انتخاب اول سازندگان برای بازی در نقش "تامی شلبی" در سریال "پیکی بلایندرز" بوده است، تا اینکه یک پیامک نظر "استیون نایت" خالق مجموعه را تغییر می‌دهد. 

نایت فاش کرده است که ابتدا استاتهام را برای نقش اصلی در نظر داشته و با او و "کیلین مورفی" که در نهایت برای بازی در این نقش انتخاب شد دیدار کرده است. نایت در مصاحبه با مجله‌ی "اسکوایر" می‌گوید:‌ "هر دوی آن‌ها را برای این نقش در لس‌آنجلس ملاقات و جیسون را انتخاب کردم. یکی از دلایلش این بود که از نظر جسمانی جیسون جیسون است."

او در ادامه می‌گوید: "کیلین، وقتی که با او ملاقات می‌کنید، در ظاهر شباهتی به شخصیت تامی ندارد، اما آنقدر احمق بودم که این مسئله را متوجه نشدم."

پس از این جلسه، مورفی که به نظر متوجه می‌شود انتخاب نایت نیست، پیامی متنی به نویسنده ارسال می‌کند تا آخرین تلاشش را برای راضی کردن او کرده باشد. نایت می‌گوید: "او پیامی به ارسال کرد و گفت: "یادتان باشد، من یک بازیگرم." مسئله دقیقاً همین بود، زیرا او می‌تواند خودش را تغییر شکل بدهد. اگر او را در خیابان ببینید فکر می‌کنید که انسان به کلی متفاوتی است." 

به گزارش ۳۰نما، نایت در این مصاحبه فاش می‌کند که از کشتن یکی از شخصیت‌های فیلم پشیمان است. در فصل اخیر سریال، شخصیت‌های "اسوالد موسلی" با بازی "سم کلافلین" و "آبراما گولد" با بازی "ایدن گیلن" معرفی شدند. آبراما در اپیزود پایانی فصل پنجم به شکل وحشیانه‌ای به قتل می‌رسد، اما نایت می‌گوید بلافاصله احساس کرده که باید داستان را به شکل دیگری روایت می‌کرده است: "باید او را زنده نگه می‌داشتم. می‌توانستم او را فقط زخمی کنم."

در ماه می، "استیون گراهام" که به فصل ششم "پیکی بلایندز" ملحق شده، گفت که فیلمبرداری پروژه به دنبال پاندمی کرونا تا مدت نامعلومی به تعویق افتاده است.

 

هالیوود سینما جیسون استاتهام کیلین مورفی پیکی بلایندرز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین