کد خبر: 51267 A

"جاده خشم" پس از پنج سال دوباره اکران شد/ ماجرای مشاجره شارلیز ترون و تام هاردی

"جاده خشم" پس از پنج سال دوباره اکران شد/ ماجرای مشاجره شارلیز ترون و تام هاردی

"جاده خشم" در حالی در یک سینمای درایو_این اکران شد که خبری از تام هاردی در مراسم اکران این فیلم نبود اما شارلیز ترون فیلم را همراه با تماشاگران نگاه کرد.

ایران آرت: پنج سال پس از اکران "مکس دیوانه: جاده‌ی خشم"، این فیلم پسا-آخرالزمانی هنوز یکی از بهترین اکشن‌های قرن جدید شناخته می‌شود و با تأیید شدن توسعه‌ اسپین‌آف "فیوریوسا"، این فیلم برنده‌ی اسکار به کارگردانی "جورج میلر" از خاطره‌ی هواداران پاک نشده است. "جاده‌ی خشم" جمعه شب در یک سینمای درایو-این در لس‌آنجلس با حضور "شارلیز ترون" و "نیکلاس هولت" برگزار شد.

ورایتی گزارش می‌دهد که هولت در جلسه‌ پرسش و پاسخ پس از اکران فیلم، یکی از صحنه‌های چالش‌برانگیز مبارزه در مقابل ترون را به یاد آورده و به ترون می‌گوید: "وقتی به صورتم آب دهان انداختی به عنوان یک بازیگر ظهور کردم. فکر می‌کنم مؤدبانه از شما پرسیدم: "اشکالی ندارد اگر من هم به صورت شما آب دهان بیندازم؟""

این صحنه در حالی فیلمبرداری می‌شد که ترون با همبازی‌ خود "تام هاردی" مشاجره کرده بود و به گفته‌ "دینا گرنت" یکی از بدلکاران صحنه‌های بدلکاری دو بازیگر جدا از هم تصویربرداری می‌شده و کار را برای عوامل بسیار دشوار کرده. گرنت گفته بود که دشمنی هاردی و ترون از روزهای اول تولید واضح و روشن بوده است.

la-charlize-theron-scaled

به گزارش 30نما، ترون در مصاحبه با "نیویورک تایمز" بخشی از مسئولیت این اختلاف را پذیرفت و گفت: "وقتی به گذشته نگاه می‌کنم، می‌بینم که واقعاً و حقیقتاً [هاردی] را درک نمی‌کردم که چه احساسی می‌توانست داشته باشد از اینکه جانشین "مل گیبسون" می‌شد. این احساس وحشتناکی است! و فکر می‌کنم به علت نگرانی‌های خودم، سعی می‌کردیم از خودمان محافظت کنیم به جای اینکه به هم بگوییم: "این تجربه هم برای تو و هم من ترسناک است. بیا با هم خوش‌برخوردتر باشیم." به شکل عجیبی مانند شخصیت‌های‌مان در فیلم رفتار می‌کردیم: همه‌چیز در مورد بقا بود."

ترون در مورد انتخاب نشدنش برای بازی در پیش‌درآمد "مکس دیوانه" نیز گفته بود: "ترون اضافه می‌کند: "بله، کمی غم‌انگیز است، بدون تردید. عاشق آن شخصیت بودم، و خوشحالم که سهم کوچکی در خلق آن داشتم. شخصیتی خواهد بود که تا ابد به آن می‌اندیشم و با علاقه در موردش تأمل می‌کنم. بدیهی است که دوست دارم داستانش ادامه پیدا کند و اگر [میلر] احساس می‌کند که باید به این شکل ادامه‌اش دهد به او اعتماد می‌کنم."

 

شارلیز ترون مکس دیوانه: جاده خشم جاده خشم جورج میلر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین