ایران آرت: در روزهایی که بسیاری از مخاطبین سینما در خانه‌های خود سرگرم دیدن فیلم‌های ترسناک‌ هستند، به نظر می‌رسد که چند نکته در مورد این عناوین همیشگی است. اولاً اینکه عمارت‌های ویکتوریایی هرگز جای خوشایندی نیستند و ثانیاً سالخوردگان به شکل عجیبی رعب‌آورند. در فیلم "مالکین" همین دو ویژگی وجود دارد و عمارتی قدیمی مملو از چند فرد کهن‌سال و مرموز شده. 

در این فیلم میزی ویلیامز ستاره‌ "بازی تاج‌وتخت" نقش زنی را بازی می‌کند که به همراه دوستش و چند نفر دیگر می‌خواهد از یک عمارت قدیمی که گاوصندوقی پر از پول در آن وجود دارد سرقت کنند. مالکین این ساختمان زوج سالمند خوش‌برخوردی‌ هستند که گذشتن از سد آن‌ها کار سختی به نظر نمی‌رسد. اما روشن است که شخصیت‌های فیلم اهل دیدن فیلم‌های ترسناک نیستند. همان‌گونه انتظار می‌رود، مأموریت به انحراف کشیده می‌شود و شخصیت‌های جوان گرفتار مخمصه‌ای غیرقابل تصور شده‌اند.

به گزارش 30نما، "سیلوستر مک‌کوی"، "جیک کوران"، "ایان کنی"، "اندرو الیس"، و "ریتا توشینگهامن" دیگر بازیگران فیلم در کنار ویلیامز خواهند بود. "جولیوس برگ" کارگردان فیلم است و با همکاری "متیو گمپل" فیلمنامه را به نگارش درآورده است. "مالکین" اولین فیلم بلند برگ است که پیش‌تر چندین سریال تلویزیونی را کارگردانی کرده.

"مالکین" از ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور ماه ۱۳۹۹) از طریق پلتفرم‌های دیجیتال منتشر خواهد شد.

 

ببینید: آریا استارک سارق شد

داستان فیلم ترسناک "مالکین" از این قرار است که آریا استارک سریال "بازی تاج و تخت" با دستانش به قصد سرقت از گاو صندوق به یک عمارت قدیمی هجوم می‌برند.

ارسال نظر