کد خبر: 52031 A

منتقدان از خجالت فیلم جدید آریا استارک درآمدند

منتقدان از خجالت فیلم جدید آریا استارک درآمدند

با وجود نقش‌آفرینی میزی ویلیامز، بازیگر نقش آریا در سریال "بازی تاج و تخت"، انتظار می‌رفت فیلم "جهش‌یافتگان جدید" مورد استقبال قرار بگیرد، اما این فیلم بدترین نقدها را دریافت کرد.

ایران آرت: چندگانه‌ی "اکس-من" استودیوی فاکس رسماً به پایان رسید، اما به تلخی. فیلم "جهش‌یافتگان جدید" در کنار "ققنوس شوم" که سال گذشته اکرانی پرحاشیه داشت، بدون تردید بدترین عناوین چندگانه‌ی "اکس-من" شناخته خواهند شد. نقدهای "جهش‌یافتگان جدید" توسط آن دسته از منتقدینی که حاضر شدند فیلم را در کنار دیگر مخاطبین در سالن‌های سینما ببینند، همزمان با اکران آن در سراسر دنیا منتشر شده، اما چه نقدهایی؟

منتقدین معتقدند که "جهش‌یافتگان جدید" یکی از بدترین فیلم‌های چندگانه‌ی "اکس-من" در طول عمر ۲۰ ساله‌ی آن است. به نظر می‌رسد که فیلم تنها یک یا دو مشکل ندارد، به حدی که سخت می‌توان گفت مشکل اصلی فیلم دقیقاً چیست: از بازی‌های بد بازیگران با لهجه‌های مضحک گرفته تا روند و لحن عجیب آن که وحشت با طنزی از نوع "جان هیوز" ترکیب شده تا فیلم نه ترسناک به باشد نه سرگرم‌کننده. در مجموع، فیلم "جاش بون" بی‌روح از آب در آمده و به نظر می‌رسد که کارگردان در میانه‌ی نگارش فیلمنامه انگیزه‌اش را برای ادامه از دست داده است. 

به نوشته ۳۰نما، "اسکات مندلسون" منتقد "فوربز" می‌نویسد: "فیلم یک فانتزی یک‌نواخت، تکراری و بی‌اهمیت است که نمی‌تواند یک ملودرام نوجوانانه، یک فانتزی نوجوانانه یا یک فیلم ترسناک باشد، بلکه اجزای هر یک از این ژانرها را به صورت نیمه‌کاره ارائه می‌دهد."

"جوردن مینتزر" منتقد "هالیوود ریپورتر" می‌نویسد: "اگر تاکنون فیلم نوجوانانه‌ای، یا یک فیلم ابرقهرمانی، یک فیلم تریلر روان‌شناسانه، "کابوس در خیابان الم" یا یک اپیزود از سریال "بافی شکارچی خون‌آشام" را ندیده‌اید، آن‌گاه شاید "جهش‌یافتگان جدید" تجربه‌ای جدید برای شما باشد."

"پیتر دبروژ" منتقد "ورایتی" نوشته است: "چیزی که فیلم نمی‌تواند به آن نائل شود یک شخصیت خاطره‌انگیز برای خود است. پروژه چنان سعی می‌کند خود را به یک فیلم دهه‌ی هشتادی نوجوانانه و ترسناک متعهد کند و به آن ادای دین کند که هرگز نمی‌تواند تفاوت خودش را بازشناسد."

"جیسون گوربر" منتقد "اسلش‌فیلم" شاید بهتر از سایر نویسندگان فیلم را توصیف کرده باشد. او می‌نویسد: "در دنیایی که عادی بودن به نظر غیرعادی می‌رسد، تجربه کردن چیزی که میان این دو باشد به شکل غیرمنتظره‌ای خوشایند است، و اگر فیلم مسیر دشواری تا اکران پیموده، اما حاصل آن فیلمی درست و سرگرم‌کننده شده که ارزش دیدن را دارد وقتی که زمان و شرایط اجازه دهد."

این فیلم در حال حاضر از "راتن تومیتوز" امتیاز ۲۴ درصد دریافت کرده اما باید یادآور شد که این امتیاز بر اساس نقدهای زیادی نیست.

 

آریا استارک میزی ویلیامز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین