کد خبر: 53668 A

جواد رضویان و سیامک انصاری باجناق شدند/ عکس

جواد رضویان و سیامک انصاری باجناق شدند/ عکس

این سریال قصه دو باجناق و روایت برخوردها و جدل‌های طنز این دو است؛ دو دوستی که از بچگی باهم بزرگ شده و بعدها نیز با دو خواهر ازدواج کرده‌اند!

ایران آرت: شبکه سه سیما از امروز، دوشنبه پخش سریال جدید خود را با عنوان "صفر بیست و یک (۰۲۱)" در دستور کار می‌گذارد.

این سریال بنابر اعلام قبلی روایتی طنز دارد که به کارگردانی مشترک جواد رضویان و سیامک انصاری ساخته شده است. با این حال قرار است این سریال در قالب چند ۱۰ قسمت به تولید برسد.

هم‌اکنون مراحل فنی این سریال که پیش‌تر نام"نیوجرسی" داشته، درحال انجام است تا برای پخش در ۵۰ قسمت آماده شود و روی آنتن برود. ضمن اینکه تصویربرداری فصل بعدی آن که ادامه قصه کنونی خواهد بود در حدود ۴۰ قسمت کلید خورده است.

سریال صفر بیست و یک

شبکه سه سیما تهیه و تدارک این سریال را در ۹۰ قسمت در نظر گرفته‌ تا شاهد یکی دیگر از سریال‌های طولانی تلویزیون باشیم. فیلمنامه کامل مجموعه "۰۲۱" به تهیه‌کنندگی مهدی فرجی سال گذشته نوشته و پس از آن به طور کامل بازنویسی شده است. شبنم وثوقی و هدی ایزدی نویسندگان مجموعه بوده‌اند.

این سریال قصه دو باجناق  و روایت برخوردها و جدل‌های طنز این دو است؛ دو دوستی که از بچگی باهم بزرگ شده و بعدها نیز با دو خواهر ازدواج کرده‌اند!

در کنار جواد رضویان و سیامک انصاری به عنوان بازیگران اصلی، همچنین سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، امیرحسین رستمی، علی استادی، نگار عابدی، رویا میرعلمی، افشین آقایی، پادینا کیایی و مهبد بیور از دیگر هنرمندان سریال "۰۲۱" هستند.

سریال صفر بیست و یک

گفتنی است؛ مراحل تصویربرداری این سریال از تابستان امسال آغاز شد و گروه طی این مدت مراحل ضبط و فنی را همزمان پیگیری کردند تا به موقع در کنداکتور سیما قرار گیرد.

 

جواد رضویان سیامک انصاری صفر بیست و یک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین