کد خبر: 54190 A

سیلوستر استالونه در جوخه انتحار/ راکی: پیری است و معرکه‌گیری!

سیلوستر استالونه در جوخه انتحار/ راکی: پیری است و معرکه‌گیری!

استالونه در "نگهبانان" نقش کوچکی بازی کرد اما در قسمت سوم این چندگانه که آن هم توسط گان کارگردانی خواهد شد، ممکن است نقش مهم‌تری داشته باشد.

ایران آرت: سیلوستر استالونه که سابقه‌ی نقش‌آفرینی در چندگانه‌ "نگهبانان کهکشان ۲" مارول را دارد، حالا به دی‌سی پیوسته و در ریبوت "جوخه انتحار" به کارگردانی "جیمز گان" مشارکت کرده است.

استالونه با انتشار ویدیویی در صفحه‌ اینستاگرامش این همکاری را تأیید کرد و نوشت: "پیری و معرکه‌گیری است اما کاری که انجام می‌دهم به قدری لذت‌بخش است که آن را کار نمی‌دانم. یک موهبت است."

در این ویدیو استالونه می‌گوید عازم است تا در این پروژه با گان همکاری کند و به نظر می‌رسد که بخش‌هایی از فیلم را دیده است، چرا که از آن تنها تحسین می‌کند و یک "اثر تماشایی" می‌نامدش و به هواداران می‌گوید ارزش انتظار را خواهد داشت.

استالونه می‌گوید: "صبح به‌خیر به همه‌ی شما. امروز شنبه است و من عازم هستم تا همکاری کوچکی با جیمز گان کارگردان بزرگ "جوخه انتحار ۲" داشته باشم و فکر می‌کنم که اثری تماشایی خواهد بود. آن را دیده‌ام و باید بگویم که باورنکردنی است، بنابراین افتخار می‌کنم که من هم عضوی از آن هستم اما نمی‌توانم جزئیات بیشتری در موردش به شما بگویم چون باید صبر کنید و بیینید. اما ارزش صبر کردن را خواهد داشت. به مبارزه ادامه دهید، شما را در سینما خواهم دید."

به گزارش 30نما استالونه در "نگهبانان" نقش کوچکی بازی کرد اما در قسمت سوم این چندگانه که آن هم توسط گان کارگردانی خواهد شد، ممکن است نقش مهم‌تری داشته باشد.

ریبوت "جوخه انتحار" با ستارگانی چون "مارگو رابی"، "پیت دیویدسون"، "جان سینا"، "ادریس البا"، "پیتر کاپالدی"، "تایکا وایتیتی" و بسیاری دیگر ۶ آگست سال ۲۰۲۱ روی پرده خواهد شد.

 

سیلوستر استالونه راکی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین