کد خبر: 56413 A

الیزابت ماس همسر فورد کاپولا شد

الیزابت ماس همسر فورد کاپولا شد

پیش از ماس، اسکار آیزک برای بازی در نقش فرانسیس فورد کاپولا به این پروژه پیوسته بود.

ایران آرت: الیزابت ماس بازیگر برنده‌ی امی در فیلم بیوگرافیکالی به کارگردانی بری لوینسون در مورد فیلم "پدرخوانده" نقش "النور کاپولا" همسر "فرانسیس فورد کاپولا" کارگردان این اثر گانگستری به‌یادماندنی را بازی می‌کند. پیش از ماس، "اسکار آیزک" برای بازی در نقش "فرانسیس فورد کاپولا" به این پروژه پیوسته بود. 

مداخله استودیوی پارامونت در قسمت اول "پدرخوانده" حواشی بسیاری برای فیلم به وجود آورد و کاپولا تا مرز اخراج پیش رفت. بنابراین تمایل به روایت این داستان‌ها و پرداختن به زندگی فیلمساز و خانواده‌اش تعجب‌آور نیست. این فیلم با فیلمنامه‌ای نوشته‌ی "اندرو فاروت" ساخته خواهد شد و "جیک جیلنهال" در آن نقش "رابرت ایوانز" تهیه‌کننده‌ای که با کاپولا وارد مشاجره می‌شود بازی می‌کند. انتظار می‌رود بازیگران شناخته‌شده‌ی بیشتری به این پروژه اضافه شوند.

به گزارش 30نما "الیزابت ماس" سال گذشته قرار بود در فیلم "فرنچ دیسپچ" "وس اندرسون" ظاهر شود اما اکران این فیلم به سال ۲۰۲۱ موکول شد. او در فیلم "گل پیروزی‌بخش" به کارگردانی "تایکا وایتیتی" که تاریخ اکران آن مشخص نیست مقابل "مایکل فاسبندر" بازی کرده و اخیراً فصل جدید "سرگذشت ندیمه" را در تورنتو فیلمبرداری کرده است.

پیش‌تر گزارش شده بود که شبکه‌ی پارامونت+ نیز در حال توسعه‌ی یک سریال تحت عنوان "پیشنهاد" در مورد حواشی پشت صحنه‌ی "پدرخوانده" است. در این سریال قرار بود "آرمی همر" نقش تهیه‌کننده‌ی فیلم را بازی کند، اما رسوایی درز پیام‌های خصوصی‌اش سبب شد که او از این پروژه کناره‌گیری کند.

 

پدرخوانده فرانسیس فورد کاپولا الیزابت ماس اسکار آیزک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین