کد خبر: 56559 A

تام هاردی فیلم اکشن بازی می‌کند

تام هاردی فیلم اکشن بازی می‌کند

"ویرانی" فیلم جدید تام هاردی خواهد بود و داستان فیلم در مورد به انحراف کشیده شدن یک معامله‌ی مواد مخدر است.

ایران آرت: نت‌فلیکس ضمن امضای قرارداد چند ساله با "گرت اوانز" کارگردان "یورش" (The Raid) برای تولید و کارگردانی چند فیلم اعلام کرد که اکشن تریلر "ویرانی" (Havoc) با بازی "تام هاردی" اولین پروژه‌ی مشترک شبکه و اوانز خواهد بود. 

اوانز نویسنده و کارگردان و نیز تهیه‌کننده‌ی فیلم "ویرانی" برای کمپانی "وان مور وان" خواهد بود. داستان فیلم در مورد به انحراف کشیده شدن یک معامله‌ی مواد مخدر است، وقتی که یک کارآگاه در دنیای زیرزمینی جنایت‌کاران پسر یک سیاست‌مدار را نجات دهد، در حالی که شبکه‌ی عمیقی از فساد و توطئه را کشف می‌کند.

به گزارش 30نما نت‌فلیکس و اوانز مدتی است که قراردادی منعقد کرده‌اند، اما تمایل داشتند که تا زمان پیوستن قطعی هاردی به اولین پروژه آن را اعلام نکنند. اوانز و غول شبکه‌های استریمینگ پیش‌تر در فیلم ترسناک "فرستاده" (Apostle) با بازی "دن استیونز" همکاری کرده بودند. پس از آن فیلم،  استایل فیلمسازی کارگردان را دقیقاً مناسب دانست و با او وارد مذاکره شد.

"مرانتا" (Merantau) و قسمت اول و دوم "یورش" اوانز، هنرهای رزمی اندونزی را به دنیا معرفی کرد. اوانز پس از بازگشت به بریتانیا از اندونزی فیلم "فرستاده" را با بازی استیونز، "مایکل شین" و "لوسی بوینتن" که تماماً در ولز فیلمبرداری شد را ساخت و در سال ۲۰۱۸ به نت‌فلیکس برد.

او اخیراً سریال درام جنایی "گانگسترهای لندن" (Gangs of London) را برای شبکه‌های اسکای و ای‌ام‌سی پدید آورد. این سریال بهار سال ۲۰۲۰ در بریتانیا و پاییز همان سال در آمریکا پخش شد.

هاردی اخیراً در فیلم "کاپون" (Capone) نقش "ال کاپون" را بازی کرده و به زودی دنباله‌ی "ونوم: بگذار کشتار شود" (Venom: Let There Be Carnage) نقش "ادی براک" را تکرار می‌کند.

 

هالیوود تام هاردی نتفلیکس گرت اوانز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین