کد خبر: 56886 A

شارلیز ترون در نبردی سخت با تروریست‌ها

شارلیز ترون در نبردی سخت با تروریست‌ها

ستاره هالیوود معتقد است نسخه زنانه فیلم "جان سخت" را می‌شود ساخت به طوریکه او به‌عنوان بازیگر نقش اصلی به نبردی سخت با تروریست‌ها برود.

ایران آرت: آیا باید منتظر یک "جان سخت" زنانه بود؟ شارلیز ترون که این روزها علاقه خاصی به گونه اکشن پیدا کرده، امیدوار است در نسخه زنانه جان سخت بازی کند و نقش شخصیتی را به‌عهده بگیرد که تا قبل از این توسط بروس ویلیس بازی شده‌است.

بازیگر اسکار گرفته و آفریقایی‌تبار سینما می‌گوید: "چه زمانی می‌توانم قرارداد بازی در این فیلم را امضا  کنم؟ به نظرم جان سخت قابلیت آن را دارد که احیا شود و در تولد دوباره‌اش، یک خانم در راس ماجراهای آن قرار گیرد. در این نسخه من می‌توانم نقش زنی را بازی کنم که طی نبردی سخت با تروریست‌ها، تلاش دارد جان همسرش را نجات دهد و مانع از وقوع یک فاجعه بزرگ شود."

به نوشته جام جم ترون از عقیده‌اش به‌عنوان یک ایده بزرگ و خلاقانه اسم می‌برد اما ظاهرا باید دید تهیه‌کنندگان جان سخت‌ها در شرکت والت دیزنی (که بعد از خریدن شرکت فوکس قرن بیستم، مالک آرشیو سینمایی آن شدند)، چه نظری در این رابطه دارند! مجموعه اکشن و دلهره‌آور جان سخت در دهه ۸۰ میلادی با بازی بروس ویلیس به موفقیت بسیار زیادی دست پیدا‌کرد.

ویلیس در این مجموعه در قالب پلیس جان‌سختی ظاهر شد که به مقابله به افراد شرور می‌پرداخت. ترون که می‌خواهد شخصیت زنانه این پلیس جان سخت را بازی کند قبل از این در سریع و آتشی نقش یک تروریست بی‌رحم را بازی کرده است.

 

شارلیز ترون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین