کد خبر: 57679 A

کناره‌گیری خانم بازیگر از برادوی با چاشنی خشم و اعتراض

کناره‌گیری خانم بازیگر از برادوی با چاشنی خشم و اعتراض

ستاره نمایش "مولن روژ" گفت: ساختن یک صنعت بهتر برای دانشجویانم مهم‌تر از قرار گرفتن پول در جیب‌های من است.

ایران آرت: کارن الیوو ستاره‌ی نامزد تونی تئاتر برادوی "مولن روژ" (Moulin Rouge) در اعتراض به سکوت صنعت فیلمسازی در مقابل اتهامات بدرفتاری در محیط کاری علیه "اسکات رودین" تهیه‌کننده‌ی آمریکایی، از بازی در این موزیکال کناره‌گیری کرد.

الیوو با انتشار ویدیویی در اینستاگرام می‌گوید: "عدالت اجتماعی مهم‌تر از یک الماس درخشان بودن است. ساختن یک صنعت بهتر برای دانشجویانم مهم‌تر از قرار گرفتن پول در جیب‌های من است. ساختن یک صنعت بهتر – دارم فریاد می‌زنم – ساختن یک صنعت بهتر مهم‌تر از قرار گرفتن پول در جیب‌های من است."

الیوو می‌گوید: "خطاب به تمامی کسانی که صدای مرا نمی‌شنوند، سکوت در مورد اسکات رودین – غیرقابل‌قبول است. غیرقابل‌قبول. این فرد راحت‌ترین مورد است. او یک هیولاست. هیچ تعللی نباید صورت بگیرد… اصول اخلاقی‌تان به شما چه می‌گوید؟ می‌خواهید از جیب‌تان محافظت کنید و اجازه دهید افراد [شاغل در این صنعت در پی بدرفتاری رودین] به اورژانس فرستاده شوند، تا شما بتوانید به کنسرت بعدی خود بروید؟"

به گزارش ۳۰نما، "هالیوود ریپورتر" هفته‌ی گذشته با انتشار مقاله‌ای افشاگرانه جزئیات بدرفتاری‌های رودین با کارکنانش را شرح داد. از جمله این بدرفتاری‌ها، خرد کردن یک رایانه در دست یک منشی و زخمی کردن او، و پرتاب اشیائی چون صندلی به سمت همکاران و سپس اخراج کردن آن‌ها ذکر شده است.

به دنبال انتشار گزارش "هالیوود ریپورتر"، "مگان الیسون" تهیه‌کننده‌ی سینما و بنیان‌گذار استودیوی آناپورنا پیکچرز در شبکه‌های اجتماعی این تهیه‌کننده را به "بدررفتاری، نژادستیزی، و جنسیت‌ستیزی" در محیط کاری متهم کرده است. الیسون و رودین در فیلم "شهامت واقعی" (True Grit) برادران کوئن با یکدیگر همکاری کرده بودند.

"کارمن پاولوویچ" و دیگر تهیه‌کنندگان تئاتر "مولن روژ" با انتشار بیانیه‌ای از جدایی الیوو حمایت کرده‌اند. در بیانیه‌ی آن‌ها آمده است: "ما تأیید می‌کنیم که وقتی نمایش‌ها در برادوی ادامه پیدا کرد کارن الیوو به "مولن روژ" بازنمی‌گردد. این نمایش تا ابد مدیون استعداد، شور و هنر "کارن الیوو" در خلق شخصیت ساتین روی صحنه است. ما از عمل کارن برای امن، دارای تنوع نژادی و برابر کردن فضای صعنت تئاتر برای همه حمایت می‌کنیم. کارن از ابتدا نقش مهمی در این نمایش داشت و ما بی‌اندازه از او سپاسگزاریم."

 

تئاتر برادوی برادوی مولن روژ کارن الیوو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین