کد خبر: 59014 A

روایت سلما هایک از بیماری سختی که زمین‌گیرش کرد

روایت سلما هایک از بیماری سختی که زمین‌گیرش کرد

این بازیگر سرشناس به جای مراجعه به بیمارستان، خود را به مدت ۷ هفته در اتاقی در خانه‌اش قرنطینه کرد.

ایران آرت: سلما هایک برای اولین بار فاش کرد به بیماری کرونا مبتلا شده بود.

این هنرپیشه زن مشهور هالیوودی در مصاحبه ی جدیدی درباره ی ابتلای خود به ویروس کرونا صحبت کرد و گفت «تا پای مرگ» رفته بود. هایک گفت سال گذشته، در نخستین روزهای شیوع این بیماری به آن مبتلا شده بود.

هایک ۵۴ ساله در مصاحبه ی خود گفت: «دکترم خواهش کرد بروم بیمارستان چون بیماری ام خیلی شدید بود. ولی من گفتم نه متشکرم. ترجیح می دهم در خانه بمیرم.»

به گزارش روزیاتو، این بازیگر سرشناس به جای مراجعه به بیمارستان، خود را به مدت ۷ هفته در اتاقی در خانه‌اش قرنطینه کرد. هایک گرچه در مصاحبه ی خود به طور خاص اشاره نکرد علائم بیماری اش چه بودند اما گفت آن زمان مجبور به استفاده از دستگاه تنفس مصنوعی شده بود.

سلما هایک پس از طی دوره ی نقاهتش، به سرکار بازگشت. او در فیلم «خاندان گوچی» (House of Gucci) ریدلی اسکات با لیدی گاگا و آدام دریور همبازی شده بود. با این حال، هایک اقرار کرد این نقش با آنکه خیلی بلند نبود اما انرژی زیادی از او برد.

او در مصاحبه خود گفت: «بهترین مورد بود برای برگشتن به سر کار. یک زمانی شروع کرده بودم به برگزاری جلسات تصویری اما فقط به خاطر اینکه خیلی احساس خستگی می کردم می توانستم این کار را زیاد انجام دهم.»

هایک گفت تا به امروز هنوز انرژی ای که تا پیش از ابتلا به کرونا داشت را دوباره کامل به دست نیاورده است.

هایک ر ا به زودی در ماه ژوئن در فیلم «بادیگارد همسر هیتمن» خواهیم دید که در آن با بازیگرانی همچون رایان رینولدز و سامول ال. جکسون همبازی شده است. او در فیلم Externals استودیو مارول هم حضور دارد که در ماه نوامبر اکران خواهید شد. فیام «خاندان گوچی» هم این ماه منتشر خواهد شد.

 

سلما هایک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین