کد خبر: 59310 A

انتشار تصاویر دیده نشده از "روزی روزگاری در هالیوود"/ فیلم تارانتینو تبدیل به رمان شد

انتشار تصاویر دیده نشده از "روزی روزگاری در هالیوود"/ فیلم تارانتینو تبدیل به رمان شد

در نسخه تریلر نسخه رمان تصاویری از بازی آل پاچینو در نقش ماروین شوارز، تصاویری دیده نشده از دی‌کاپریو و همچنین تصاویری از جولیا باترز دختر خردسالی که در فیلم خوش درخشید، وجود دارد.

ایران آرت: انتشارات هارپر پرنیال از تریلر رسمی رمان "روزی روزگاری در هالیوود" نوشته کوئنتین تارانتینو رونمایی کرد. این ویدیو مملو از تصاویر دیده نشده از نهمین فیلم بلند کارگردان است. "روزی روزگاری در هالیوود" تابستان سال ۲۰۱۹ اکران و با تحسین منتقدین همراه شده بود. این فیلم ۳۷۴ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت و نامزد اسکار بهترین فیلم و بهترین کارگردانی شد. "برد پیت" نیز برای بازی در این فیلم برنده اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد.

تریلر رمان "روزی روزگاری در هالیوود" که توسط "اینترتینمنت ویکلی" منتشر شده، تصاویری از صحنه‌های حذف شده فیلم در مرحله تدوین رونمایی می‌کند. آن فیلم ۱۶۱ دقیقه بود، اما کات تارانتینو به حدود ۴ ساعت می‌رسید. این تصاویر دیده نشده شامل صحنه‌ای با بازی "ال پاچینو" در نقش "ماروین شوارز" و "دیمن هریمان" در نقش "چارلز منسون" می‌شود. هریمان تنها در یک صحنه کوتاه از کات اکران شده در نقش منسون دیده شده بود.

این تریلر جدید با صحنه دیده نشده دیگری از شخصیت "ترودی فریزر" با بازی "جولیا باترز" در حال تماس با شخصیت "ریک دالتون" با بازی "لئوناردو دی‌کاپریو" به پایان می‌رسد. "دیوید هیمن" تهیه‌کننده "روزی روزگاری در هالیوود" پیش‌تر گفته بود که اگر صحنه‌های بازی باترز خردسال حذف نمی‌شد ممکن بود او نامزدی اسکار را به دست آورد.

هیمن به "ایندی‌وایر" گفته بود: "تارانتینو در دور انداختن صحنه‌های عالی زبردست است. اگر این دختر در فیلم باقی می‌ماند، برای آن اجرا نامزد اسکار می‌شد. اما صحنه در خدمت فیلم نبود. مهم ریتم فیلم است، تا به جایی که باید برسد. او صحنه‌های فوق‌العاده‌ای را حذف کرد و فیلم را به گونه‌ای شکل داد که به عنوان یک اثر کلی منطقی باشد."

به گزارش 30نما، تارانتینو اخیراً در مصاحبه با پادکست "پیور سینما" در مورد رمان "هالیوود" گفته بود: " فقط فیلمنامه را برنداشته‌ام تا به شکل رمان درآوردم. داستان را به شکل یک رمان بازگو کرده‌ام. بنابراین مثل این نیست که فکر کنید: "بسیار خوب، [تارانتینو] چند صحنه جا مانده داشته، پس فیلمنامه را برداشته و به شکل رمان درآورده و چند صحنه به آن اضافه کرده." یک تجدید نظر کامل در مورد کل داستان بود و نه فقط تجدید نظر در حد اضافه کردن صحنه‌هایی که در اتاق تدوین حذف شده بودند. بلکه تحقیقات بسیار زیادی انجام دادم."

تارانتینو ادامه می‌دهد: "پنج سال نوشتنش به طول انجامید، بنابراین چیزهای زیادی نوشتم و واکاوی کردم که هرگز حتی [برای فیلمنامه] تایپ نشد، چون امکان نداشت که به فیلم راه پیدا کند، اما نوعی تهذیب بود، باعث شد شخصیت‌ها را درک کنم، باعث شد متوجه چیزهایی در موردشان شوم… سعی می‌کنم نسخه رمان این شخصیت‌ها را بازگو کنم. اگر کتاب ابتدا وجود می‌داشت، و بعد فیلم ساخته می‌شد منبع آن کتاب قرار می‌گرفت. می‌دانید چگونه یک رمان پیچیده را به فیلم تبدیل می‌کنند؟ خوب، به نظر من، فیلم همان است که هست. این نسخه پیچیده فیلم است."

رمان "روزی روزگاری در هالیوود"‌ ۲۹ ژوئیه منتشر خواهد شد.

 

برد پیت دی کاپریو تارانتینو روزی روزگاری در هالیوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین