کد خبر: 59861 A

حضور دختر و پسر جعفر پناهی در جشنواره کن/ جای پدر خالی

حضور دختر و پسر جعفر پناهی در جشنواره کن/ جای پدر خالی

جعفر پناهی امسال فیلمی را با همراهی چند کارگردان بین‌المللی ساخته و دخترش سولماز به نمایندگی از او به کن رفته است. فرزند دیگرش، پناه نیز فیلم "جاده خاکی" را در کن به نمایش گذاشته است.

ایران آرت: عوامل فیلم "سال طوفان ابدی" در فتوکال جشنواره کن مقابل دوربین عکاسان رفتند. این فیلم که توسط استودیوی نئون در آمریکا پخش خواهد شد، یک فیلم آنتولوژی است که توسط چند فیلمساز بین‌المللی شناخته‌شده چون "جعفر پناهی"، "آنتونی چن"، "آپیچاتپونگ ویراستاکول" کارگردانی شده است.

سولماز پناهی به نمایندگی از "جعفر پناهی" کارگردان ایرانی ممنوع‌الخروج در این رویداد حضور پیدا کرده است. پناه پناهی پسر این کارگردان نیز در جشنواره کن امسال فیلم "جاده خاکی" (Hit the Road) را روی پرده دارد.

به گزارش 30نما، جعفر پناهی در سال ۱۹۹۵ با "بادکنک سفید" برنده دوربین طلای جشنواره کن شد. او در سال ۲۰۰۳ فیلم "طلای سرخ" (Crimson Gold) را در این جشنواره داشت و در بخش "نوعی نگاه" جایزه هیأت داوران را دریافت کرد. "این فیلم نیست‎" (This Is Not a Film) و "سه رخ" (Three Faces) نیز در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۸ در کن اکران شدند. "نیویورک تایمز" در سال ۲۰۱۲ "این فیلم نیست" را چهارمین مستند برتر سال نامید.

تاریخ اکران "سال طوفان ابدی" در آمریکای شمالی و سایر نقاط جهان در حال حاضر نامشخص است.

 

 

جعفر پناهی پناه پناهی سال طوفان ابدی سولماز پناهی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین