کد خبر: 60584 A

تازه‌ترین خبر از وضعیت جسمی شهره لرستانی و نیما کرمی

تازه‌ترین خبر از وضعیت جسمی شهره لرستانی و نیما کرمی

شهره لرستانی از بازگشت علائم کرونا و نیما کرمی از بهبود وضعیتش پس از ابتلا به این بیماری خبر داد.

ایران آرت: شهره لرستانی که چند روزی است پس از ابتلاء به کرونا، با بهبود نسبی از بیمارستان مرخص شده، درباره وضعیت فعلی خود بیان کرد که برخی علائم بیماری دوباره بازگشته است.

لرستانی در گفت و گویی با ایسنا درباره ی وضعیت جسمی خود توضیح داد: من هفت روز در آی سی یو بودم و ۱۰ روز است که از آی سی یو بیرون آمده ام و در خانه دوران نقاهت را می گذرانم، اما در حال حاضر دوباره حالت هایم بازگشته است.

این بازیگر گفت: باید دوباره اسکن ریه انجام دهم و نمی دانم بار دیگر در بیمارستان بستری شوم یا نه.

به گزارش ایسنا، شهره لرستانی و برخی عوامل مجموعه «خوشنام» به کرونا مبتلا شده اند و در پی ابتلای عوامل این سریال به کووید ۱۹ ، ساخت این مجموعه در شبکه یک فعلا متوقف شده است.

نیما کرمی: شرایطم رو به بهبود است

نیما کرمی نیز درباره وضعیت خود و خانواده اش پس از ابتلاء به کرونا، اعلام کرد که با گذشت ۱۲ روز از دوره درمان و قرنطینه، شرایط مساعدی دارند و در منزل دوران بیماری را سپری می کنند.

این مجری تلویزیون در گفت و گویی با ایسنا درباره ی وضعیت خود پس از ابتلاء به کرونا گفت: طول درمانم در حال طی شدن است و رو به بهبودی هستم. حدود ۱۲ روز است که به کرونا مبتلا شدم. خانواده هم مبتلا شدند اما همه چیز خوب پیش می رود.

وی گفت: مردم ویروس دلتا را خیلی باید جدی بگیرند. ما خودمان پروتکل ها را خیلی مراعات می کردیم، ولی این ویروس دلتا به هر شکلی پخش می شود. مردم آن را شوخی نگیرند و اینکه یکی از راه های بهبودی و موفقیت این است که سریع عمل کنند و هر زمان که علائم بروز کرد، به ویروس حمله کنند و نگذارند در بدنشان جاگیر شود.

کرمی که اجرای «صبحی دیگر» را در شبکه آموزش سیما برعهده داشت، درباره این برنامه نیز توضیح داد: در برنامه اجرا داشتم و البته این برنامه دو مجری دارد و در حال حاضر آقای معصومی مجری دیگر، برنامه را اجرا می کند.

نیما کرمی شهره لرستانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین