کد خبر: 60943 A

نقش اول همه فیلم‌هایم زنان سیاه‌پوست خواهند بود/ جاه‌طلبی ستاره ۲۵ ساله

نقش اول همه فیلم‌هایم زنان سیاه‌پوست خواهند بود/ جاه‌طلبی ستاره ۲۵ ساله

زندیا ستاره نوظهور سینما می‌گوید: باید عجله کنم و بفهمم چگونه باید یک کارگردان لعنتی بشوم. هر روز تلاش می‌کنم و یاد می‌گیرم. کارهای زیادی هست که می‌خواهم انجام دهم.

ایران آرت: زندیا و تیموتی شالامی ستارگان نقش‌های اصلی فیلم "تل‌ماسه" (Dune 2021) به زودی در سالن‌های سینما و همزمان شبکه اچ‌بی‌او مکس دیده خواهند شد. این دو اخیراً در مراسم افتتاحیه این فیلم علمی-تخیلی به کارگردانی "دنی ویلنوو" در ونیز و پاریس حضور پیدا کرده‌اند. "زندیا" به تازگی در مصاحبه با مجله "ووگ" بریتانیا از تجربه همکاری با شالامی گفته است.

این بازیگر ۲۵ ساله می‌گوید: "[شالامی] به وضوح بازیگر بااستعدادی است، اما یک انسان شگفت‌انگیز و دوست خوبی نیز هست. به‌ویژه در این صنعت، خوشایند است که افرادی را در کنار خود داشته باشی که همین مسیر را پشت سر می‌گذارند و تو می‌توانی با آن‌ها حرف بزنی." او اضافه می‌کند که شالامی در حین فیلمبرداری "تل‌ماسه" در تریلر او مجالس رقص برپا می‌کرده است: "او با با پخش‌کننده موسیقی قابل‌حمل کوچکش می‌چرخید و آهنگ‌های دانس دهه ۲۰۰۰ مثل "سولجا بوی" را پخش می‌کرد."

"زندیا" در بخش دیگری از مصاحبه از جاه‌طلبی‌های خود در هالیوود می‌گوید: "اگر یک روز فیلمساز شدم، می‌دانم که نقش اول فیلم‌هایم همیشه زنان سیاه‌پوست خواهند بود. باید عجله کنم و بفهمم چگونه باید یک کارگردان لعنتی بشوم. هر روز تلاش می‌کنم و یاد می‌گیرم. کارهای زیادی هست که می‌خواهم انجام دهم."

"دنی ویلنوو" در همین مصاحبه راجع به "زندیا" اضافه می‌کند: "مشخصاً از ظرافت‌ها و مهارت‌های بازیگری او، ذکاوت، بردباری مطبوعش و سخاوتمندی بی‌مانندش شگفت‌زده شدم. یکی از حرفه‌ای‌ترین بازیگرانی است که با آن‌ها همکاری کرده‌ام."

به گزارش 30نما، "تیموتی شلمی" در "تل‌ماسه" نقش "پل اتریدیز" را بازی می‌کند که خاندانش مالک سیاره کویری و خطرناک "آراکیس" است. این سیاره دارای ارزشمند‌ترین منبع دنیاست، دارویی به نام "چاشنی" که عمر انسان را دراز می‌کند و توانایی‌های فرا-بشری به او می‌دهد. خاندان اتریدیز با مالکیت این سیاره به دشمن امپراطوری "هارکونن" و بومیان سیاره تبدیل شده‌اند. دیگر بازیگران نقش‌های مکمل "زندیا"، "اسکار آیزک"، "ربکا فرگوسن"، "جاش برولین"، "جیسون موموآ"، "شارلوت رمپلینگ"، "دیو باتیستا"، ‌و "خاویر باردم" خواهند بود.

برادران وارنر در ماه ژوئن اعلام کرد که تاریخ اکران این فیلم در ایالات متحده و کانادا به جای ۱ اکتبر به ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر ماه ۱۴۰۰) موکول خواهد شد. این فیلم در چین توسط استودیوی لجندری روی پرده می‌رود و همزمان از شبکه اچ‌بی‌او مکس نیز پخش خواهد شد.

 

زندیا تیموتی شالامی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین