کد خبر: 62336 A

ستارگان آمریکایی، داستانی ایتالیایی روایت می‌کنند

ویدئو: لیدی گاکا، آدام درایور و آل‌پاچینو در گوچی ریدلی اسکات

ویدئو: لیدی گاکا، آدام درایور و آل‌پاچینو در گوچی ریدلی اسکات

دومین تریلر رسمی فیلم سینمای «خاندان گوچی» ، جدیدترین ساخته ریدلی اسکات منتشر شد.

ایران‌آرت: دومین تریلر رسمی فیلم سینمایی خاندان گوچی ( House of Gucci ) جدیدترین ساخته «ریدلی اسکات»، کارگردان مطرح سینمای دنیا و جمعی از ستارگان دیروز و امروز سینمای جهان منتشر شده است.

به گزارش ایران‌آرت ؛ فیلم سینمایی «خاندان گوچی» که در ژانر جنایی زندگی‌نامه‌ای قرار می‌گیرد؛ براساس کتابی منتشر شده در سال 2001 با همین نام، نوشته «سارا فوردن» ساخته شده است و روایتگر داستانی شورانگیز از قتل، دیوانگی، فریبندگی و طمع ، پیرامون برهه‌ای از دوران پرفراز و نشیب خانواده گوچی، صاحب یکی از مشهورترین و قدرتمندترین برندهای صنعت مد در دنیا می‌باشد.

فیلم سینمایی خاندان گوچی

لیدی گاگا، آدام درایور، جرد لتو، جرمی آیرونز، سلما هایک و آل پاچینو بازیگران اصلی فیلم سینمایی «خاندان گوچی» خواهند بود؛ که از فوریه تا می ۲۰۲۱ در کشور ایتالیا، زادگاه گوچی، فیلم‌برداری شده و قرار است، در تاریخ 24 نوامبر سال جاری در ایالات متحده به اکران عمومی برسد.

گفتنی‌ست در این اثر سینمایی، «لیدی گاگا» خواننده مشهور آمریکایی  در نقش پاتریزیا رگیانی، همسر سابق مائوریتزیو گوچی که به دستور قتل او در سال 1998 محکوم شد، حضور خواهد اشت. «آدام درایور» دیگر بازیگر مطرح سینمای امریکا نیز به عنوان نوه گوچیو گوچی، بنیانگذار این برند مشهور ایتالیایی با بازی «آل‌پاچینو» ایفای نقش کرده است.

دومین تریلر رسمی فیلم سینمایی خاندان گوچی  (House of Gucci) را برای اولین‌بار با زیرنویس فارسی در ایران‌آرت ببینید:

حجم ویدئو: 14.48M | زمان ویدئو: 00:02:20
لیدی گاگا گوچی ریدلی اسکات آلپاچینو فیلم سینمایی خاندان گوچی house of gucci
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین