کد خبر: 62595 A

صنعت سرگرمی هلند از محدودیت ها معاف شد

صنعت سرگرمی هلند از محدودیت ها معاف شد

با وجود افزایش آمار ابتلا به بیماری کرونا و بازگشت محدودیت‌ها در هلند، سینماها باز هستند و صنعت سرگرمی این کشور اروپایی به فعالیت خود ادامه می دهد.

ایران آرت: هلند از دیروز با توجه به افزایش آمار ابتلا به کووید ۱۹ مجموعه‌ای از اقدام‌های محدودکننده جدید معرفی کرد اما صنعت سرگرمی این کشور اروپایی تا اینجا از این محدودیت ها معاف شده است.

به گزارش مهر، به نقل از ورایتی، در حال حاضر سالن‌های سینما باز باقی مانده‌اند و فستیوال مستند IDFA قرار است همانطور که از قبل برنامه‌ریزی شده بود رخداد خود را به صورت فیزیکی برگزار کند. سی‌وچهارمین دوره این فستیوال بین روزهای هفدهم تا بیست‌وهشتم نوامبر در آمستردام برگزار می‌شود.

این فستیوال در بیانیه‌ای گفت: «خوشحال هستیم اعلام کنیم که فستیوال از هفته آینده به صورت حضوری برگزار می‌شود و سینماها باز باقی خواهند ماند. تمام فیلم‌ها، صحبت‌ها و اجراها کامل انجام می‌شوند و بالاترین تدابیر سلامتی و ایمنی عملی خواهد شد.»

اوروا نیرابیا مدیر هنری فستیوال هم عنوان کرد: این مسئله نشان می‌دهد که قوانین جدید چقدر به اهمیت فرهنگ توجه نشان داده‌اند و این باعث می‌شود که ما مسئولیت‌مان برای سازمان‌دهی یک فستیوال امن را حتی جدی‌تر بگیریم.

این فستیوال علاوه بر برنامه‌هایی که برای مخاطبان دارد، فعالیت‌های صنعتی خود از جمله مجمع گفتگو، بازار فروش مستندها و آزمایشگاه مستندهایش را هم برگزار می‌کند. البته قوانینی که از قبل پابرجا هستند باعث می‌شوند بیشتر سالن‌های فستیوال با ظرفیت ۸۰ درصد فعالیت کنند و همه شرکت‌کنندگان باید علاوه بر ارائه کردن سند واکسن زدن، از ماسک هم استفاده کنند.

اما یک رخداد مهم صنعتی دیگر یعنی برنامه تکنولوژی IBC رویکردی محافظه‌کارانه‌تر اتخاذ کرده است.

این برنامه که قبلاً گفته بود قصد دارد بین روزهای سوم تا ششم دسامبر محتوای خود را پخش کند، در بیانیه‌ای گفت که مشغول ارزیابی وضعیت فعلی است و هنوز تصمیم نهایی را نگرفته است.

هلند هم مانند بیشتر کشورهای اروپایی با موجی جدید از موارد ابتلا به کووید ۱۹ مواجه شده و مجبور به اعمال محدودیت‌های جدید از جمله ارایه خدمات حضوری در کافه‌ها و رستوران‌ها شده است. البته ۸۲.۴ درصد از افراد بالای ۱۲ سال که مساوی با ۷۳ درصد از جمعیت است تا به حال ۲ دوز واکسن دریافت کرده‌اند.

 

هلند کرونا صنعت سرگرمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین