کد خبر: 63268 A

ببینید: سحر قریشی و ۸ چهره شناخته شده فقط یک میلیون !

ببینید: سحر قریشی و ۸ چهره شناخته شده فقط یک میلیون !

اتومبیل سحر قریشی و اکبر عبدی، علیرام نورایی، ارسلان قاسمی و ...فقط یک میلیون فروخته است.

ایران آرت: در حالی که ارسلان قاسمی عکس سحر قریشی در کنار خود را منتشر کرده و نوشته موی آبی به او می آید، فیلم شان با همه تبلیغات اینچنینی فقط و فقط یک میلیون تومان فروخته است.

فیلم«اتومبیل» که یک درام اجتماعی است، متقاضی حضور در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بود اما نتوانست به این رقابت راه پیدا کند. با وجود چهره‌های شناخته شده در این فیلم سینمای فروش این فیلم تنها یک میلیون تومان فروش داشت درصورتی که دو فیلم دیگر هم همزمان با این فیلم سینمایی اکران شدند که یکی ۶۰۰ میلیون و دیگر ۳۰۰ میلیون تومان را در گیشه خود ثبت کرده است.

این فیلم حواشی خاص خود را داشت. روز گذشته ارسلان قاسمی، در مراسم اکران مردمی این فیلم در پردیس سینمایی ملت با چند بادیگارد حاضر شد که جنجال‌های زیادی به همراه خود داشت.

سحر قریشی و ارسلان قاسمی

کارگردان علی میری رامشه تهیه‌کننده علی عبدالعلی زاده نویسنده مهدی سجادپور بازیگران اکبر عبدی،

مهدی کوشکی، ارسلان قاسمی، سحر قریشی، علیرام نورایی، نیما شاهرخ شاهی، امیر غفارمنش، شهرزاد کمال زاده، آزیتا ترکاشوند و ...

به هر حال میزان فروش این فیلم شگفتی این هفته سینما بوده است.

سه بادیگارد پس از مو آبی

ارسلان قاسمی

ویدئویی از ارسلان قاسمی بازیگر جوان سینما و تلویزیون در کنار ۳ بادیگارد در فضای مجازی بازنشر شد که بازتاب زیادی هم داشت. ارسلان قاسمی، در اکران مردمی فیلم اتومبیل در پردیس سینمایی ملت در حالی حاضر شد که چند بادیگارد او را در این مراسم همراهی می کردند. نکته ای که از نگاه بسیاری از کاربران دور نماند این بود که هر سه بادیگارد ارسلان قاسمی به خاطر کرونا ماسک زده بودند اما این بازیگر جوان بدون ماسک جلوی دوربین عکاسان حاضر شد. کاربری نوشت: «یکی می شه هدیه تهرانی که خودش می ره توی صف فیلم خودش و بلیت می خره یکی هم می شه این تازه به دوران رسیده که برای بین مردم بودن بادیگارد میاره.» کاربر دیگری نوشت: «کاش یکی جلوی این مسخره بازی ها رو بگیره.»/خراسان

 

اکبر عبدی سحر قریشی ارسلان قاسمی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین