کد خبر: 63557 A

هومن حاج عبداللهی: تلویزیون به من گفت دزد/ عکس

هومن حاج عبداللهی: تلویزیون به من گفت دزد/ عکس

هومن حاجی‌عبداللهی، در واکنش به جوابیه شبکه پنج، توییتی را منتشر کرد و نوشت وقتی تلویزیون به بچه‌اش بگوید دزد، از دیگران توقعی نیست.

ایران آرت: خبرآنلاین نوشت : هومن حاجی عبداللهی، چند روز پیش در گفت‌وگویی ادعا کرد که مالکیت فکری و معنوی پنگول برای او و امیررضا کاوه است. او توضیح داد: «نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاده و من دیگر صدای پنگول را در نمی‌آورم این موضوع بسیار تلخ است. حتی الان هم گاهی اوقات موقع صحبت کردن با دخترم از همان لفظ‌ها استفاده می‌کنم. پنگول هنوز هم در خانه ما هست. به هر حال مالکیت فکری و معنوی این شخصیت برای من و امیررضا کاوه، تهیه‌کننده «رنگین کمان» بود.»

در پاسخ به این صحبت، شبکه پنج، جوابیه‌ای را در اختیار خبرآنلاین قرار داد که در آن آمده است:‌ «به آگاهی مردم شریف ایران، اهالی رسانه، مخاطبان و همراهان گرامی شبکه پنج سیما می رساند مالکیت حقوقی، فکری و معنوی تمامی شخصیت های تلویزیونی، کارتونی، علامت ها، نام، نشان، لوگو و... برنامه های شبکه پنج سیما به سازمان صدا و سیما تعلق دارد و طرف قرارداد اعم از تهیه کننده و مجری طرح و ... حق ثبت و استفاده از آن را به عنوان علامت یا نام تجاری و دامنه ندارد.

علیرغم تعهدات فوق ، متاسفانه صدا پیشه با همراهی فردی دیگر طی رفتاری سرقت‌گونه، نسبت به ثبت و تصاحب شخصیت عروسک پنگول اقدام کردند که با کنش دقیق معاونت حقوقی و مجلس رسانه ملی از تضییع حقوق عامه جلوگیری به عمل آمد.

لازم به ذکر است شبکه پنج در مقطع فوق با هدف آبروداری و حفظ شأن این افراد از شکایت صرف نظر کرد اما تاکید می شود در صورت تکرار ادعاهای بی‌اساس و پافشاری بر خطای پیشین، قطعا پیگیری‌های جدی تری در دستور کار قرار خواهد گرفت.»

هومن حاجی عبداللهی نیز در واکنش به این جوابیه در توییتر نوشت: «‌هر بچه‌ای هرجا جاش نباشه، پیش بابا ننش جا داره، وقتی یه بابا به بچه‌اش بگه دزد و سارق از بقیه توقعی نیست. دلم خوش بود بچه تلویزیونم، ولی حیف!»

5648323

هومن حاج عبداللهی پنگول امیر رضا کاوه
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین