کد خبر: 63682 A

ببینید: جانی دپ و نقاشی هایش/ از مارلون براندو تا الیزابت تیلور / دنیای NFT منفجر می شود

ببینید: جانی دپ و نقاشی هایش/ از مارلون براندو تا الیزابت تیلور / دنیای NFT منفجر می شود

«مارلون براندو»، «الیزابت تیلور»، «هانتر اس. تامپسون»، «هیث لجر»، «لیلی-رز دپ»، «تیم برتون»، سگ او «مو» ... از جمله آثار نقاشی هایش جانی دپ هستند که می گوید تا امروز آنها را پنهان می کرد.

ایران آرت: جانی دپ اعلام کرد که آثار هنری شخصی‌اش را به شکل ان‌اف‌تی به فروش می‌رساند. این کلکسیون تحت عنوان «هرگز از حقیقت نترسید» (Never Fear Truth) دربردارنده پرتره‌هایی از دوستان و قهرمانان دپ از جمله «مارلون براندو»، «الیزابت تیلور»، «هانتر اس. تامپسون»، «هیث لجر»، «لیلی-رز دپ»، «تیم برتون»، سگ او «مو»، خودش و شخصیت خیالی «بانی‌من» است که توسط پسرش خلق شده است.

جانی دپ

به نوشته 30نما، این کلکسیون از آثار هنری واقعی دپ خلق شده و به ۱۱ هزار ۱۱۱ ان‌اف‌تی انیمیشن تبدیل شده است. ان‌اف‌تی‌ها دارایی‌هایی دیجیتال‌اند که با تکنولوژی بلاک‌چین خرید و فروش می‌شود. بیست و پنج درصد از درآمد حاصل از فروش این ان‌اف‌تی‌ها صرف امور خیریه از جمله بیمارستان کودکان لس‌آنجلس، بیمارستان گریت اورمند، بنیاد ایدز الیزابت تیلور، و بسیاری دیگر خواهد شد.

جانی دپ

دپ با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «همیشه از هنر برای بیان احساساتم و ابراز نظر در مورد آن‌هایی که بیشتر برای من اهمیت دارند استفاده کرده‌ام. نقاشی‌ها زندگی مرا احاطه کرده، اما پیش خود نگهشان می‌داشتم و خودم را محدود می‌کردم. هیچ‌کس نباید خودش را محدود کند.

جانی دپ

در عوض، تصمیم گرفتیم که مجموعه‌ای از پرتره‌ها را منتشر کنیم، اما به شکلی که چیزی به ما بازگرداند. فرصت قدردانی از حامیانم و پشتیبانی از خیریه‌هایی که برای خانواده من بسیار اهمیت دارند یک موهب بی‌مانند است. امیدوارم که بتوانیم با این ان‌اف‌تی‌ها جمع دوستانه‌ای خلق کنیم. مشارکت من در عرصه ان‌اف‌تی تازه آغاز شده است.»

جانی دپ.

افرادی که ان‌اف‌تی دپ را خریداری کنند به کانال دیسکورد بازیگر دسترسی پیدا خواهند کرد. ۱۰ هزار ان‌اف‌تی از این مجموعه از ۲۶ ژانویه به فروش گذاشته شده است و ۱۱۱۱ مورد باقی مانده نزد دپ محفوظ می‌ماند تا به هوادارانش اهدا شود.

جانی دپ

 

جانی دپ NFT جانی دپ و نقاشی هایش جانی دپ و NFT
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین