کد خبر: 63217 A

امبر هرد و آه جانی دپ/ پای یک میلیون و ۸۰۰ هزار امضا در میان است

امبر هرد و آه جانی دپ/ پای یک میلیون و ۸۰۰ هزار امضا در میان است

بسیاری از طرفداران جانی دپ از دیروز در توییتر علیه تصمیم کمپانی برادران وارنر اعلام موضع کردند.

ایران آرت: از دیروز و با انتشار تیزر تبلیغاتی قسمت جدید مجموعه "جانوران شگفت‌انگیز" با عنوان "رازهای دامبلدور" دوباره داغ دل طرفداران جانی دپ از حذف او از این فیلم تازه شده و نام او ترند توییتر شده است.

بی بی سی نوشت: در زمان جدایی از جانی دپ در سال ۲۰۱۶، امبر هرد او را به آزار و ضرب و جرح متهم کرد اما جانی دپ این اتهامات را رد کرد. با این‌ حال پارسال که دپ از روزنامه‌ای بریتانیایی به اتهام افترا و چاپ مقاله‌ای با عنوان "همسر آزار" شکایت کرد، در دادگاه بازنده شد.

پس از این حکم، کمپانی برادران وارنر، جانی دپ را از فهرست بازیگران قسمت جدید جانوران شگفت‌انگیز کنار گذاشت و نقش گلرت گریندلوالد را که پیشتر او ایفا کرده بود، به مدز میکلسن داد؛ اتفاقی که طرفداران جانی دپ انتظار داشتند با توجه به اتهامات مشابه دپ علیه هرد در مورد پروژه‌های سینمایی این هنرپیشه هم رخ دهد که چنین نشد.

جانی دپ و امبر هرد

بسیاری از طرفداران جانی دپ از دیروز در توییتر علیه این تصمیم کمپانی برادران وارنر نوشته‌ و یکدیگر را به بایکوت این فیلم تشویق کرده‌اند.

گروهی از طرفداران دوآتشه جانی دپ هم با دیدن تیزر این فیلم می‌گویند "همان بهتر که او در این فیلم بازی نکرده است."

درخواست آنلاین حذف امبر هرد، از قسمت دوم فیلم آکوامن پس از اینکه مشخص شد جانی دپ از قسمت بعدی دزدان دریایی کارائیب کنار گذاشته شده، بیش از ۱/۸ میلیون بار امضا شده است.

جانی دپ امبر هرد کمپانی برادران وارنر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین