کد خبر: 63772 A

آناهیتا درگاهی و خاطره جالب از جواد عزتی

آناهیتا درگاهی و خاطره جالب از جواد عزتی

گریم او از ساعت چهار و نیم، پنج صبح شروع می‌شد و من می‌دیدم که بسیار صبور و بسیار خوش‌اخلاق است.

ایران آرت: آناهیتا درگاهی می‌گوید جواد عزتی بسیار صبور و بسیار خوش‌اخلاق است و ابراز امیدواری می‌کند که او نتیجه زحماتش را ببیند. 

 آناهیتا درگاهی، بازیگر فیلم سینمایی «مرد بازنده» در گفت‌وگو با فریدون جیرانی در برنامه‌ای اینترنتی از تجربه همبازی شدن با جواد عزتی گفت. 

او با اشاره به این که حضور در «مرد بازنده» اولین تجربه همبازی شدن با جواد عزتی را برایش رقم زد، گفت: «او بسیار صبور است و نمونه‌اش این که پنج ساعت زیر دست گریمور می‌نشست. من یک بار به او گفتم ریش‌هایت را برنداشته‌ای و او گفت من امشب با ریشم می‌خوابم. یعنی این گریم آن‌قدر سنگین بود که گاهی اوقات ته‌ریش‌هایش را نگه می‌داشت. گریم او از ساعت چهار و نیم، پنج صبح شروع می‌شد و من می‌دیدم که بسیار صبور و بسیار خوش‌اخلاق است. او انسانی بسیار درست و بازیگری بسیار خوب است و امیدوارم نتیجه زحماتش را ببیند.» 

فیلم سینمایی «مرد بازنده» به کارگردانی محمدحسین مهدویان یکی از فیلم‌هایی بود که در چهلمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

جواد عزتی و آناهیتا درگاهی

مهدویان فیلمنامه «مرد بازنده» را با همکاری حسین حسنی و ابراهیم امینی نوشته است و امیر بنان و کامران حجازی‌فر به صورت مشترک تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارند. جواد عزتی و رعنا آزادی‌ور نقش‌های اصلی «مرد بازنده» را بازی می‌کنند و بابک کریمی، آناهیتا درگاهی، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، شبنم قربانی و سجاد بابایی از دیگر بازیگران این فیلم هستند.

 

جواد عزتی آناهیتا درگاهی فیلم مرد بازمانده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین