کد خبر: 63802 A

همه برندگان چهلمین سیمرغ فیلم فجر

همه برندگان چهلمین سیمرغ فیلم فجر

همه برندگان چهلمین سیمرغ فیلم فجر را بخوانید

ایران آرت:  با حضور هیات داوران برندگان سیمرغ های چهلمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند که شرح کامل آن را می توانید بخوانید:

سیمرغ بلورین  بهترین جلوه‌های بصری اهدا شد به حسن نجفی و امیر ولی‌خانی برای «دسته دختران»
نامزدهای دیگر این بخش عبارتند از: محمد برادران برای فیلم «خائن‌کشی»،امین پهلوان‌زاده برای فیلم «مرد بازنده»،کامیار شفیع‌پور برای فیلم «برف آخر»، فرید ناظرفصیحی برای فیلم «بیرو»
 

سیمرغ بلورین بهترین جلوه‌های ویژه میدانی اهدا شد به ایمان کرمیان برای فیلم «موقعیت مهدی»
آرش آقابیگ برای فیلم «خائن‌کشی»، آرش آقابیگ برای فیلم «شهرک»،حمید رسولیان برای فیلم «ضد»، محسن روزبهانی و کاووس روزبهانی برای فیلم «دسته دختران» دیگر نامزدهای این بخش بودند.
 

سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی اهدا شد به امید گلزاده برای فیلم‌های «برف آخر» و «شادروان»
مونا جعفری برای فیلم «علف‌زار»، شهرام خلج برای فیلم «موقعیت مهدی»، عظیم فراین برای فیلم «بیرو»، مرتضی کهزادی برای فیلم «ضد» دیگر نامزدهای این بخش بودند.
 

سیمرغ بلورین بهترین  طراحی صحنه اهدا شد به محمدرضا شجاعی برای فیلم «ضد»
سهیل دانش‌اشراقی برای فیلم «خائن‌کشی»، امیر زاغری برای فیلم «موقعیت مهدی»، محمدرضا شجاعی برای فیلم «دسته دختران»، آیدین ظریف برای فیلم «۲۸۸۸»، علی نصیری‌نیا برای فیلم «برف آخر» نامزدهای دیگر این بخش بودند.

سیمرغ بلورین بهترین طراحی لباس اهدا شد به مارال جیرانی برای طراحی لباس فیلم «خائن‌کشی»
نامزدهای این بخش عبارتند از :بهزاد آقابیگی برای فیلم «موقعیت مهدی»،فاطمه صفری‌زاده برای فیلم «شادروان»، زهرا صمدی برای فیلم «نگهبان شب»، علی نصیری‌نیا برای فیلم «برف آخر»

سیمرغ بلورین بهترین صدابرداری اهدا شد به مسیح حدپور سراج برای فیلم «موقعیت مهدی»

مسیح حدپور برنده جایزه بهترین صدابرداری با اشاره به اینکه شب تولدش جایزه گرفت، از هادی حجازی‌فر تشکر کرد که با فیلم موقعیت مهدی او را به موقعیت مسیح رساند.

دیگر نامزدهای این بخش عبارتند از: مهدی ابراهیم‌زاده برای فیلم «دسته دختران»، بابک اردلان برای فیلم «شادروان»، عباس رستگارپور برای فیلم «بدون قرار قبلی»، امیر نوبخت حقیقی برای فیلم «شب طلایی»

سیمرغ بلورین بهترین صداگذاری اهدا شد به علیرضا علویان برای فیلم‌های «علف‌زار» و «بدون قرار قبلی» ؛ علیرضا علویان به دلیل کسالت نتوانست به مراسم بیاید و بهروز شعیبی جایزه اش را گرفت.
دیگر نامزدهای این بخش عبارتند از: فرامرز ابوالصدق «دسته دختران»، امین شریفی «ضد»، امیرحسین قاسمی «خائن‌کشی» و «نگهبان شب»،نعیم مسچیان «۲۸۸۸»

در بخش بهترین موسیقی متن دیپلم افتخار  اهدا شد به بهزاد عبدی برای فیلم «علف‌زار» و سیمرغ بلورین این بخش تعلق گرفت به مسعود سخاوت‌دوست برای فیلم «موقعیت مهدی»
دیگر نامزدهای این بخش عبارتند از:حبیب خزایی‌فر برای فیلم «مرد بازنده»، فردین خلعتبری برای فیلم «ماهان» و «هناس»
 

سیمرغ بلورین بهترین تدوین اهدا شد به حمید نجفی‌راد برای فیلم «علف‌زار»
ژیلا ایپکچی «شهرک»،  حسین جمشیدی گوهری «موقعیت مهدی»، سپیده عبدالوهاب  «خائن‌کشی»، حمید نجفی‌راد «دسته دختران» از دیگر نامزدهای این بخش بودند.
 

سیمرغ بلورین بهترین فیلمبرداری اهدا شد به آرمان فیاض برای فیلم «برف آخر»

آرمان فیاض گفت: خوشحالم که از آقای داوودی (فیلمبردار) جایزه می‌گیرم. جای ایشان خالی است و ای کاش باز هم کار کنند.
دیگر نامزدهای این بخش عبارتند از: وحید ابراهیمی «موقعیت مهدی»، علیرضا برازنده «شهرک»، هادی بهروز «علف‌زار»، محمد حدادی  «بدون قرار قبلی».

سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل مرد اهدا شد به نادر سلیمانی برای فیلم «ضد»

دیپلم افتخار بهترین نقش مکمل مرد اهدا شد به علی‌اکبر اُصانلو برای فیلم «نگهبان شب».

 

سیمرغ بلورین بهترین نقش مکمل زن اهدا شد به صدف اسپهبدی برای فیلم «علف‌زار»

دیپلم افتخار بهترین نقش مکمل زن اهدا شد به فرشته حسینی برای فیلم «دسته دختران»

فرشته حسینی پس از دریافت دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن از شهاب حسینی ( اعضای هیات داوران) تشکری ویژه کرد و گفت: خیلی عزیزید. او از خانواده و خواهرش من هم تشکر کرد و افزود: نوید (محمدزاده - همسر فرشته حسینی) خیلی برای من لحظه مهمی است که تو من را نگاه می‌کنی. این تازه اول راه ماست.
دیگر نامزدهای این بخش عبارتند از:صفورا خوش‌طینت برای فیلم «نگهبان شب»، شادی کرم‌رودی برای فیلم «بی‌رویا»، لیندا کیانی برای فیلم «ضد»، نوشین مسعودیان برای فیلم «برف آخر»

سیمرغ بلورین بهترین نقش اول مرد اهدا شد به امین حیایی برای فیلم برف آخر
دیگر نامزدهای این بخش عبارتند از: تورج الوند برای فیلم «نگهبان شب»، پژمان جمشیدی برای فیلم «علف‌زار»، مهدی نصرتی برای فیلم «ضد»

سیمرغ بلورین بهترین نقش اول زن اهدا شد به طناز طباطبایی برای فیلم «بی رویا»
دیگر نامزدهای این بخش عبارتند از : سارا بهرامی برای فیلم «علف‌زار»، ژیلا شاهی برای فیلم «موقعیت مهدی»،  لاله مرزبان برای فیلم «نگهبان شب»، لادن مستوفی برای فیلم «برف آخر» 

سیمرغ بلورین بهترین فیلمنامه اهدا شد به کاظم دانشی برای فیلم علفزار
ابراهیم امینی و هادی حجازی‌فر برای فیلم «موقعیت مهدی»،فرهاد توحیدی و مهدی تراب‌بیگی برای فیلم «بدون قرار قبلی»، امیرحسین عسگری، امیرمحمد عبدی و سیدحسن حسینی برای فیلم «برف آخر»
 رضا میرکریمی و محمد داوودی برای فیلم «نگهبان شب» از دیگر نامزدهای این بخش بودند.

سیمرغ بهترین فیلم اول اهدا شد به «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی‌فر
«بی‌رویا» به کارگردانی آرین وزیردفتری، «علف‌زار» به کارگردانی کاظم دانشی، «ملاقات خصوصی» به کارگردانی امید شمس از دیگر نامزدهای این بخش بودند.
 

در بخش جایزه ویژه هیات داوران دیپلم افتخار اهدا شد به سید هادی محقق کارگردان فیلم "درب" و سیمرغ در این بخش تعلق گرفت به امیر حسین عسگری کارگردان فیلم«برف آخر»

سیمرغ  بلورین بهترین کارگردانی اهدا شد به رضا میرکریمی برای فیلم «نگهبان شب» که به نمایندگی تورج الوند بازیگر فیلمش این جایزه را گرفت.
هادی حجازی‌فر «موقعیت مهدی»، کاظم دانشی «علف‌زار»بهروز شعیبی «بدون قرار قبلی»، امیرحسین عسگری «برف آخر»، رضا میرکریمی  «نگهبان شب»  دیگر نامزدهای این بخش بودند.

سیمرغ بلورین بهترین فیلم اهدا شد به حبیب الله والی نژاد برای فیلم «موقعیت مهدی»
«برف آخر» به تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی،«علف‌زار» به تهیه‌کنندگی بهرام رادان،«نگهبان شب» به تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی از دیگر نامزدهای این بخش بودند.

 

چهلمین جشنواره فیلم فجر برندگان سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین