کد خبر: 63823 A

سریال خوش تیپ ها، پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی ببینید/ خبرهای تازه از رعنا آزادی ور، امیر جدیدی و علی ضیا

سریال خوش تیپ ها، پارسا پیروزفر و طناز طباطبایی ببینید/ خبرهای تازه از رعنا آزادی ور، امیر جدیدی و علی ضیا

خبرهای کوتاه جذاب از هنرمندان بخوانید:

ایران آرت: خراسان خبر داد: امیر جدیدی نوروز 1401 فیلم «روز صفر» به کارگردانی سعید ملکان را روی پرده سینما خواهد داشت. این فیلم که به دستگیری عبدالمالک ریگی می‌پردازد، اولین بار در سی‌وهشتمین جشنواره فجر رونمایی شد.

_ پارسا پیروزفر در سال جدید با سریال «یاغی» ساخته محمد کارت در نمایش خانگی دیده می‌شود. این مجموعه در سکوت خبری ساخته و نام طناز طباطبایی به عنوان دیگر بازیگر آن منتشر شده است. 

_ رعنا آزادی‌ور از امروز با سریال عاشقانه و تاریخی «جیران» اثر حسن فتحی به نمایش خانگی می‌آید. این بازیگر مدتی پیش با مجموعه «زخم کاری» در این مدیوم حضور داشت و در مرکز توجه قرار گرفت.  

_ زنده‌یاد عزت‌ا... مهرآوران با سریال کمدی «خودخواسته» کاری از علیرضا بذرافشان در شبکه یک دیده می‌شود. قرار بود قسمت اول این مجموعه که آخرین اثر مرحوم مهرآوران بوده، شب گذشته روی آنتن برود.

 _ مهدی سلطانی در جدیدترین تجربه همکاری خود با بهرنگ توفیقی، مشغول بازی در سریال «بی‌همگان» است. سمیرا حسن‌پور، سپند امیرسلیمانی، کاوه خداشناس و کاظم هژیرآزاد از دیگر بازیگران سریال‌اند.

 _ علی ضیا با سری جدید برنامه «فرمول یک» به تلویزیون بازمی‌گردد. او از 22 اسفندماه تا زمان تحویل سال این برنامه را روی آنتن خواهد داشت. ضیا مدتی پیش برنامه «با ضیا» را در اینستاگرام اجرا می‌کرد.

طناز طباطبایی پارسا پیروزفر رعنا آزادی ور
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین