کد خبر: 64051 A

آنجلینا جولی غرق در دنیای ابرقهرمانی

آنجلینا جولی غرق در دنیای ابرقهرمانی

آنجلینا جولی پس از ایفای نفش در "جاودانگان" و "آن‌هایی که آرزوی مرگ من را دارند"، قرادادی سه ساله برای تولید چندین فیلم، سریال و مستند منعقد کرده است.

ایران آرت: آنجلینا جولی برای تولید چندین فیلم، سریال و مستند با «فریمنتل» قراردادی سه ساله منعقد کرده است. بازیگر برنده اسکار فیلم‌های «دختر از هم گسیخته» (Girl, Interrupted)، «آقا و خانم اسمیت» (Mr & Mrs Smith) و اخیراً «جاودانگان» (Eternals) مارول و دیزنی، تهیه‌کننده، کارگردان یا بازیگر این پروژه‌ها خواهد بود. جولی با این عناوین سعی می‌کند داستان‌هایی پیچیده‌تر و تأثیرگذارتر از معمول روایت کند.

اولین پروژه این قرارداد اقتباس از رمان پرفروش «بدون خون» (Without Blood) نوشته «الساندرو باریکو» خواهد بود که جولی آن را در ایتالیا کارگردانی خواهد کرد. جولی می‌گوید هدف این قرارداد سه ساله داشتن «آزادی برای روایت داستان‌های مهم و ارائه آن‌ها به مخاطبین جهانی» است.

جولی در سال ۲۰۲۱ جدا از بازی در نقش ابرقهرمانی «تینا» در فیلم «جاودانگان»، در درام «آن‌هایی که آرزوی مرگ من را دارند» (Those Who Wish Me Dead) به کارگردانی «تیلور شریدان» ظاهر شد.

به گزارش ۳۰نما، این بازیگر ۴۹ ساله هفته گذشته به بحران اوکراین و روسیه واکنش نشان داد و در اینستاگرام نوشت: «در چند روز گذشته بیش از نیم میلیون پناه‌جو از اوکراین به کشورهای همسایه گریخته‌اند. «آژانس پناه‌جویان سازمان ملل» تخمین می‌زند که این رقم ممکن است به ۴ میلیون برسد اگر تنش‌ها افزایش پیدا کند. بسیار مهم است که کشورهای پذیرنده پناه‌جو به استقبال از آن‌هایی که از این نزاع می‌گریزند استقبال کنند.»

 

آنجلینا جولی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین