کد خبر: 64273 A

اعتراض تند مهدویان به صداوسیما/ از بدگویی و اسپویل تا پخش رایگان فیلم‌های سینمایی

اعتراض تند مهدویان به صداوسیما/ از بدگویی و اسپویل تا پخش رایگان فیلم‌های سینمایی

کارگردان فیلم "مرد بازنده" در اعتراض به صداوسیما نوشت: فیلم‌های روی پرده را زمین می‌زنند و همان فیلم‌ها را وقتی در رسانه‌های خودشان پخش می‌شود، عزیز می‌دارند.

ایران آرت: محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم "مرد بازنده" که در جمع فیلم‌های اکران نوروزی حاضر است، نسبت به اقدام صداوسیما در ندادن تیزر تبلیغاتی به این فیلم اعتراض کرد.

وی در صفحه شخصی خود نوشت: "به فیلم جدیدم که در حال اکران است تیزر نمی‌دهند. در برنامه‌ی خندوانه، تک‌تک کلمات مرتبط با فیلم جدیدم را قبل از پخش حذف می‌کنند. در آخر هم فیلم قبلی من را در پلتفرم‌شان رایگان پخش و برای‌اش حسابی تبلیغ می‌کنند. بسیار بی‌موقع، وسط تعطیلات نوروز، درست زمانی که فیلم جدیدم روی پرده است‌. این‌ها را کنار بدگویی‌ها و اسپویل عمدی داستان فیلم در زمان جشنواره بگذارید. یعنی همه چیز اتفاقی است؟

فیلم‌های روی پرده را زمین می‌زنند و همان فیلم‌ها را وقتی در رسانه‌های خودشان پخش می‌شود، عزیز می‌دارند.

آن‌ها با سینما دشمنی می‌کنند اما شما دوستی کنید. شما حواس‌تان پرت این چیزها نشود. فیلم "مرد بازنده" را در سینما ببینید. این همان فیلمی است که نمی‌خواهند تماشایش کنید."

گفتنی است از روز ۵ فروردین فیلم درخت گردو به کارگردانی مهدویان در تلوبیون پلاس که متعلق به صداوسیما است به صورت رایگان به نمایش درآمده است.

657

 

محمدحسین مهدویان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین