کد خبر: 64301 A

حمله تند یک ستاره به ویل اسمیت/ باید در مراسم اسکار بازداشت می‌شد!

حمله تند یک ستاره به ویل اسمیت/ باید در مراسم اسکار بازداشت می‌شد!

بازیگر فیلم «ماسک»، گفت: ویل اسمیت باید برای سیلی زدن به صورت کریس راک در مراسم اسکار، بازداشت می‌شد.

ایران آرت: جیم کری دیروز (سه‌شنبه، ۹ فروردین) در گفت‌وگو با برنامه امروز صبح شبکه سی‌بی‌اس از برخوردی که پس از این اتفاق با ویل اسمیت شد، ابراز ناخرسندی کرد و گفت: از این که حاضران در مراسم پس از آن که اسمیت جایزه اسکار گرفت او را ایستاده تشویق کردند، حالم بد شد. هالیوود کلهم اجمعین بی‌جرات و بی‌بخار است و آنچه اتفاق افتاد نشانه‌ای روشن از آن است که ما هالیوودی‌ها دیگر آن گروه باحال سابق نیستیم.

گیل کینگ، مجری برنامه، در بخشی از این گفت‌وگو عنوان کرد اگر فرد دیگری از حضار چنین کاری کرده بود توسط نیروهای حراست از مراسم بیرون انداخته و شاید حتی بازداشت می‌شد.

کری در اینجا بار دیگر با محکوم کردن رفتار ویل اسمیت گفت: او باید هم که بازداشت می‌شد.

به گزارش ایرنا، بازیگر فیلم سونیک خارپشت درباره این که راک از شکایت علیه اسمیت خودداری کرده نیز تصریح کرد: من اگر جای او بودم امروز صبح اعلام می‌کردم از ویل ۲۰۰ میلیون دلار غرامت می‌خواهم چون این ویدئو برای همیشه در تاریخ ثبت خواهد شد و این توهین تا مدت‌ها ادامه خواهد داشت.

کری در ادامه گفت: اگر می‌خواهید می‌توانید از جمع حاضران فریاد بزنید و مخالفت خود را ابراز کنید یا حتی توییتش کنید اما حق ندارید بروید روی صحنه و به کسی به خاطر حرفی که زده سیلی بزنید.

این بازیگر کانادایی-آمریکایی در پایان تاکید کرد هیچ خصومت شخصی با ویل اسمیت ندارد اما کار او را تایید نمی‌کند.

به گزارش ایرنا، در یکی از شوکه‌کننده‌ترین صحنه‌های تاریخ اسکار، ویل اسمیت به خاطر شوخی‌ زننده‌ای که کریس راک، استندآپ کمدین آمریکایی، با همسرش جیدا پینکت اسمیت کرده بود، روی صحنه رفت و به او سیلی زد.

آکادمی اسکار پس از پایان مراسم، با انتشار یک بیانیه در حساب توییتری خود نوشت از هیچ نوع خشونتی چشم‌پوشی نمی‌کند.

در این بیانیه تاکید شده است مراسم اهدای جوایز اسکار شبی برای تجلیل از برندگانی است که مستحق آن هستند تا از طرف همکارانشان و سینمادوستان در سراسر جهان مورد تقدیر و تشویق قرار گیرند.

اسمیت در مواجهه با انتقادات گسترده از رفتارش، روز دوشنبه با انتشار یک پست اینستاگرامی از راک به خاطر رفتارش عذرخواهی کرد و نوشت: خشونت در هر نوع آن سمی و مخرب است. رفتار شب گذشته من در مراسم اسکار غیرقابل قبول و توجیه‌ناپذیر بود.

در بخش دیگری از این پست آمده است: کریس، می‌خواهم به طور علنی از تو عذرخواهی کنم. من از حد گذشتم و اشتباه کردم. شرمنده‌ام، کاری که کردم نشان از مردی که می‌خواهم باشم ندارد. در جهان عشق و مهربانی جایی برای خشونت نیست. 

 

ویل اسمیت جیم کری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین