کد خبر: 64626 A

جانی دپ در دادگاه به نقاشی روی آورد/ عکس

جانی دپ در دادگاه به نقاشی روی آورد/ عکس

جانی دپ در دادگاهی که در ایالت ویرجینا در حال برگزاری است و به بررسی شکایت او از امبر هرد می‌پردازد در حال طراحی و رنگ‌آمیزی دیده شد.

ایران آرت: ویدیوی دست به قلم شدن "جانی دپ" در دادگاه شکایت از همسر سابقش "امبر هرد" متهم به نشر اکاذیب در شبکه‌های اجتماعی پربیننده شد.

ستاره ۵۸ ساله "دزدان دریایی کارائیب" (Pirates of the Caribbean) چهارشنبه این هفته در لحظاتی از این دادگاه که در فرفکس کانتی ایالت ویرجینا در حال برگزاری است، در حال طراحی و رنگ‌آمیزی دیده شد.

این اولین بار نیست که دپ در حال طراحی در دادگاه دیده می‌شود. سه‌شنبه این هفته نیز ویدیویی که در پلتفرم تیک‌تاک منتشر شده بود، نشان می‌داد که دپ یک طراحی را به وکیلش "بنجامین چو" نشان می‌دهد. این ویدیو طی کمتر از ۱۸ ساعت ۴ میلیون بازدید داشته است.

 

johnny-depp-amber-heard-courtroom-sketches-3

 

به گزارش ۳۰نما، دپ همسر سابقش را به نشر اکاذیب در "واشینگتن پست" متهم کرده و خواستار پرداخت غرامت ۵۰ میلیون دلاری شده است. او می‌گوید نه هرد، بلکه خود او قربانی خشونت خانگی است و ادعای همسر سابقش باعث شده از چندگانه "دزدان دریایی کارائیب" اخراج شود. دپ سال گذشته از چندگانه "جانوران شگفت‌انگیز" (Fantastic Beasts) کنار گذاشته شد و برادران وارنر به فاصله چند روز "مدس میکلسن" را جایگزین او کرد.

نمایندگان هرد و دپ در این دادگاه اسناد و مدارک بسیاری را به نمایش گذاشته‌اند. در یکی از فایل‌های صوتی ارائه شده، صدای هرد به گوش می‌رسد که به دپ می‌گوید: "به دنیا بگو، جانی. بگو، من، جانی دپ – یک مرد – من هم قربانی خشونت خانگی هستم." در کلیپ دیگری دپ با الفاظ رکیک هرد را خطاب قرار می‌دهد.

دپ در کلیپ دیگری تهدید می‌کند که خودش را با یک چاقو زخم می‌کند. او پس از پخش کلیپ می‌گوید در آن مقطع به "آخر خط" رسیده بوده است: "فکر کردم تنها پاسخ این است که خون خودم را بریزم، فقط همین برایم باقی مانده بود."

 

جانی دپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین