کد خبر: 64724 A

درگذشت بازیگر "زیر آسمان شهر" صحت دارد؟

درگذشت بازیگر "زیر آسمان شهر" صحت دارد؟

اشکان اشتیاق که در آثاری نظیر "زیر آسمان شهر" و "سه در چهار" ایفای نقش کرده، در واکنش به شایعه درگذشتش گفت: در راه رفتن به برنامه خندوانه‌ام!

ایران آرت: تسنیم نوشت: چندی پیش با داغ شدن ماجرای سایت‌های شرط‌‌بندی و مهاجرت یکی از خوانندگان، اشکان اشتیاق و شایعه مهاجرتش سوژه شد. لحظاتی پیش یک استوری دوباره برای این بازیگر حاشیه درست کرد. متنی که کنایه از بیماری و یا مرگِ او دارد. 

او با ردّ این شایعه اعلام کرد من زنده‌ام و مشکلی هم ندارم. حتی جالب است بدانید که در راهِ رفتن به «خندوانه»ام. 

بازیگری که از "زیر آسمان شهر" گرفته تا "زوج یا فرد" و "دردسرهای عظیم" و حتی "سه در چهار" کارنامه قابل قبولی در عرصه کارهای طنز و کمدی تلویزیونی دارد که در جلوی دوربین کارگردانانِ صاحب سبکِ این عرصه قرارگرفته و با بازیگران سرشناس کمدی و طنز ایران، همکاری داشته است. 

او چندی پیش سریالِ «پلاک 13» را روی آنتن داشت و درباره کارهای جدید هم گفت: انعقاد قرارداد با یک سریالِ «وی‌او‌دی» به نامِ «عروس هلندی» باعث شد تا سریال جدید مسعود ده نمکی را از دست بدهم. من از این سریال و رفتارِ‌ غیرحرفه‌ای‌اش به حراستِ وزارت ارشاد شکایت کرده‌ام. چرا که با من و خیلی از بازیگرانِ دیگر قرارداد بسته‌اند اما گویا مجوز نداشته‌اند. 

احتمالاً به تعبیرِ خود اشکان اشتیاق، پرکار نبودن مثلِ گذشته، گاهی شایعه مهاجرت از ایران و گاهی هم درگذشت و بیماری را به دنبال دارد. 

 

زیر آسمان شهر اشکان اشتیاق
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین