کد خبر: 64870 A

مورگان فریمن

ممنوعیت ورود اسطوره بازیگری به کشور روسیه

ممنوعیت ورود اسطوره بازیگری به کشور روسیه

بازیگر ۸۴ ساله یکی از ۹۶۳ فرد آمریکایی است که از این پس اجازه ورود به روسیه را نخواهد داشت.

ایران آرت: مورگان فریمن در فهرست "تحریم دائمی" ورود به کشور روسیه قرار گرفت. این بازیگر ۸۴ ساله یکی از ۹۶۳ فرد آمریکایی است که از این پس اجازه ورود به روسیه را نخواهد داشت. بازیگر "رستگاری در شاوشنگ" (The Shawshank Redemption) در سال ۲۰۱۷ با ویدیویی تبلیغاتی برای تشکیلاتی موسوم به "کمیته بازرسی روسیه" دولت روسیه را به مداخله در دمکراسی آمریکا متهم کرده بود.

آن ویدیو را "راب راینر" فیلمساز آمریکایی که فیلم‌هایی چون "عروس شاهزاده" (The Princess Bride) را در کارنامه دارد کارگردانی شده بود. راینر نیز به فهرست تحریم کرملین اضافه شده است.

به گزارش ۳۰نما، وزیر امور خارجه روسیه می‌گوید این افراد "روسیه‌هراسی" را اشاعه می‌دهند. او "بر اقدامات خصمانه واشینگتن که نتیجه‌اش به خود ایالات متحده برخواهدگشت" تأکید می‌کند و می‌گوید به این تحریم‌ها ادامه خواهند داد تا جایی که "رژیم آمریکا رفتارش را تغیر دهد و واقعیت‌های ژئوپلیتیک را به رسمیت بشناسد."

جو بایدن در ماه مارس علیه روسیه پس از حمله به اوکراین تحریم‌هایی اعمال کرد. روسیه در اقدامی متقابل بایدن را به فهرست افراد ممنوع‌الورود به این کشور قرار داد. "مارک زاکربرگ" مدیر عامل متا یا فیسبوک سابق یکی دیگر از افراد تحریم‌شده در فهرستی است که شنبه این هفته منتشر شد.

 

مورگان فریمن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین