کد خبر: 65392 A

ژولیت بینوش، استیون اسپیلبرگ

سه فرصت طلایی که ژولیت بینوش از دست داد

سه فرصت طلایی که ژولیت بینوش از دست داد

ژولیت بینوش برنده اسکار می‌گوید سه مرتبه فرصت همکاری با «استیون اسپیلبرگ» را داشته اما در نهایت به همگی آن‌ها پاسخ منفی داده است.

ایران آرت: ژولیت بینوش بازیگر ۵۸ ساله در مصاحبه با «ورایتی» فاش می‌کند که تداخل سه فیلم با پروژه‌های دیگرش باعث شده پیشنهاد اسپیلبرگ را رد کند.

یبنوش که به‌تازگی «دو لبه تیغ» (Both Sides of the Blade) را در کن داشته می‌گوید این سه فیلم «ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی» (Indiana Jones and the Last Crusade)، «فهرست شیندلر» (Schindler’s List) و «پارک ژوراسیک» (Jurassic Park) بوده است.

بینوش می‌گوید: «اولین بار برای «ایندیانا جونز ۳» بود، چون داشتم در «عشاق روی پل» (The Lovers on the Bridge) «لئوس کاراکس» بازی می‌کردم. بار دوم، برای «فهرست شیندلر»، باردار بودم، و بعد برای دایناسورها [«پارک ژوراسیک»]، برای فیلم «آبی» (Three Colors: Blue) متعهد شده بودم. می‌توانست جالب باشد که ببینی [اسپیلبرگ] چگونه «پارک ژوراسیک» را می‌سازد، اما در عین حال، اسپیلبرگ بیشتر کارگردان مردان است، در واقع مثل اسکورسیزی.»

به گزارش ۳۰نما، بینوش اضافه می‌کند که با وجود این، همچنان به همکاری با اسپیلبرگ و اسکورسیزی تمایل دارد: «البته که حاضرم! حتی اگر رویکردشان به سینما را بسیار تجاری بدانم، تکنیک جذابی برای خودشان دارند و قصه‌گو هستند. اما در فیلم‌هایشان زن کم است.»

در سال ۲۰۱۶، بینوش از شمار اندک شخصیت‌های زن در فیلم‌های اسپیلبرگ و اسکورسیزی انتقاد کرده بود. این بازیگر فرانسوی برای فیلم «بیمار انگلیسی» (The English Patient) برنده اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شده و در «دو لبه تیغ» با «کلر دنی» همکاری کرده است.

 

ژولیت بینوش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین