کد خبر: 65408 A

آنجلینا جولی، جانی دپ، امبر هرد

چرا آنجلینا جولی مخالف ازدواج جانی دپ با امبر هرد بود؟

چرا آنجلینا جولی مخالف ازدواج جانی دپ با امبر هرد بود؟

گفته می‌شود آنجلینا جولی در صحنه فیلمبرداری فیلم توریست (The Tourist) در سال ۲۰۱۰ گفت‌وگویی خصوصی درباره امبر هرد با جانی دپ داشته است.

ایران آرت: امبر هرد و جانی دپ اولین بار در سال ۲۰۰۹ و هنگام فیلمبرداری فیلم خاطرات روزانه رام (The Rum Diary) با یکدیگر ملاقات کردند. این زوج در این فیلم که اقتباسی سینمایی از رمان هانتر اس تامپسون به همین نام بود، با یکدیگر رابطه عاشقانه داشتند. هرد و دپ سرانجام در سال ۲۰۱۲ پس از جدایی دپ از ونسا پارادی، شریک زندگی دیرینه‌ و مادر فرزندانش، بالاخره شروع به ملاقات یکدیگر کردند.

در سال ۲۰۱۴ روزنامه نشنال اینکوایر گزارش داد که آنجلینا جولی از همان ابتدای رابطه این زوج، علاقه‌ای به هرد نداشت. در این نشریه این‌طور نوشته شد: «آنجلینا جولی به رفیق قدیمی‌اش جانی دپ توصیه‌هایی برای زندگی عاشقانه اش می‌کند و به او هشدار می‌دهد که ازدواج با هرد می‌تواند اشتباه بزرگی باشد.»

به گزارش روزیاتو، در جریان محاکمه افترای جانی دپ علیه امبر هرد، دپ ادعا کرد که همسر سابقش با مردان زیادی در هالیوود رابطه داشته است که این شامل بیلی باب تورنتون، همسر سابق آنجلینا جولی (که در فاصله سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ با یکدیگر بودند) هم می‌شد. اما امبر هرد روشن کرد که با هیچ‌کدام از این مردان ازجمله شوهر سابق آنجلینا جولی رابطه نداشته است.

 

angelina-jolie-et-johnny-depp-1024x527

در یک کتاب بیوگرافی غیررسمی آنجلینا جولی اشاره شده بود که آنجلینا جولی زمانی دلباخته جانی دپ بود. در این کتاب آمده است که آنجلینا جولی با علاقه شدیدی به چاقو و تیزی بزرگ شد و پس از بازی جانی دپ در فیلم ادوارد دست‌ قیچی بسیار به او علاقه‌مند شد. آنجلینا جولی در مورد همکاری با جانی دپ در فیلم توریست به ژاپن تایمز گفته بود که همیشه می‌‌خواست با او کار کند. او گفت: «کدام بازیگر زن دلش نمی‌خواست؟ تا سال‌ها فکر می‌کردم او جالب‌ترین چیز است. من عملا با او بزرگ شدم و بعد از فیلم ادوارد دست قیچی رویش کراش داشتم.»

جانی هم حین تبلیغ فیلم توریست، آنجلینا را «یک شعر متحرک» خواند و گفت او در عین زیبایی بی‌نقصی که دارد، بسیار باهوش و بامزه است.

 

آنجلینا جولی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین