کد خبر: 65482 A

جانی دپ، هالیوود، امبر هرد، الیزابت تیلور، نقاشی

فروش میلیاردی پرتره‌هایی که جانی دپ از سلبریتی‌‌ها کشید/ عکس

فروش میلیاردی پرتره‌هایی که جانی دپ از سلبریتی‌‌ها کشید/ عکس

این بازیگر ۵۹ ساله چهره چند سلبریتی از جمله «باب دیلن»، «کیث ریچاردز» و «الیزابت تیلور» را نقاشی کرده است.

ایران آرت: جانی دپ که همچنان به نزاع حقوقی با همسر سابقش «امبر هرد» ادامه می‌دهد، طی چند ساعت حدود ۳ میلیون پوند از نقاشی‌هایش به دست آورد. این بازیگر ۵۹ ساله چهره چند سلبریتی از جمله «باب دیلن»، «کیث ریچاردز» و «الیزابت تیلور» را نقاشی کرده است.

هواداران ستاره «دزدان دریایی کارائیب» (Pirates of the Carribean) این هفته به سرعت خود را به گالی «هنرهای فاخر کسل» در کاونت گاردن لندن رساندند و تمامی ۷۸۰ اثر او را طی چند ساعت خریداری کردند.

دپ پس از آنکه در اینستاگرام اعلام کرد در این نمایشگاه حضور پیدا کرده، ترافیک سنگینی در شهر ایجاد کرد. او می‌گوید: «همیشه از هنر برای بیان احساساتم استفاده کرده‌ام تا آن‌هایی که بیشتر برایم اهمیت دارند، مانند خانواده و دوستانم و انسان‌هایی که ستایش می‌کنم تأمل کنم. نقاشی‌های من زندگی‌ام را احاطه کرده‌اند، اما آن‌ها را نزد خود نگه داشته و خود را محدود کرده بودم. هیچ‌کس نباید خودش را محدود کند.»

 

johnny-depp-elizabeth-taylor-artwork

به نوشته ۳۰نما، هفته گذشته گزارش شد که «امبر هرد» رسماً در مورد حکم دادگاه ویرجینا درخواست تجدید نظر کرده است. هرد با انتشار مقاله‌ای در «واشینگتن پست» در سال ۲۰۱۸ خود را قربانی خشونت خانگی نامیده بود و باعث شد دپ از چندین پروژه کنار گذاشته شود. شکایت دپ از هرد در ویرجینیا به اتهام افترازنی به پیروزی او انجامید و هیأت منصفه هرد را به پرداخت جریمه ۱.۳۵ میلیون دلاری محکوم کرد.

هرد در مقابل به خاطر اظهارات وکیل دپ شکایتی ۱۰۰ میلیون دلاری ثبت کرده بود. هیأت منصفه دپ را در این مورد به پرداخت ۲ میلیون دلار محکوم کرده‌اند. «کامیل واسکز» وکیل دپ پنجشنبه این هفته در واکنش به ادامه این نزاع حقوقی به شبکه سی‌بی‌اس گفته است که برای مبارزه با درخواست استیناف هرد «قطعاً» برنامه‌ای دارد: «امیدواریم که دادگاه رأی را تأیید کند، به نظر ما رأی درستی بود و به هر دو طرف امکان می‌داد به زندگی خود ادامه دهند

 

جانی دپ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین