کد خبر: 65563 A

برد پیت

فهرست برد پیت از بازیگران مزخرفی که با آنها همکاری نمی‌کند!

فهرست برد پیت از بازیگران مزخرفی که با آنها همکاری نمی‌کند!

برد پیت فهرستی از بازیگران هالیوود برای خود تهیه کرده است که مستقیما به حضور یا عدم حضورش در برخی فیلم‌ها جهت می‌دهد: فهرست «خوب» و فهرست «مزخرف».

ایران آرت: آرون تیلور جانسون می‌گوید «برد پیت» همبازی‌اش در فیلم اکشن «قطار سریع‌السیر» (Bullet Train) فهرست‌هایی از «بازیگران خوب» و «بازیگران مزخرف» دارد که می‌خواهد و نمی‌خواهد با آن‌ها همکاری کند.

پیت در این فیلم جدید با «دیوید لیچ» کارگردان «جان ویک» همکاری کرده که در «باشگاه مشت‌زنی» (Fight Club) برای او بدلکاری کرده بود. داستان فیلم در مورد تقابل پنج آدم‌کش حرفه‌ای در یک قطار سریع‌السیر ژاپنی است.

به گزارش ۳۰نما، تیلور جانسون در مصاحبه با «ورایتی» در جشنواره فیلم لوکارنو از تجربه همکاری با پیت می‌گوید: «فکر می‌کنم او در فصل تازه‌ای از زندگی خودش است.» او پیت را «انسانی فروتن و رئوف» می‌خواند و اضافه می‌کند: «فقط می‌خواهد نور و شادی به دنیا ببخشد و با آدم‌هایی وقت بگذراند که می‌خواهند اوقات خوشی داشته باشند.»

تیلور جانسون ادامه می‌دهد: «وقتی با بازیگران بسیار زیادی همکاری کنید پس از مدتی شروع می‌کنید به یادداشت‌برداری: «قطعاً با این فرد همکاری دیگری نخواهم داشت.» برد هم چنین فهرستی دارد: فهرست «خوب» و فهرست «مزخرف».»

در مراسم افتتاحیه «قطار سریع‌السیر» در لس‌آنجلس، تیلور جانسون فاش کرده بود که در حین فیلمبرداری دچار یک مصدومیت خونین شده و «تکه بزرگی» از دستش بریده شده است.

«برایان تایری هنری»، «جویی کینگ»، «زاسی بیتس»، «مایکل شنان»، «اندرو کوجی» و «ساندرا بولاک» از جمله دیگر بازیگران این فیلم بوده‌اند که از «راتن تومیتوز» امتیاز ۵۵ درصد دریافت کرده است

 

برد پیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین