کد خبر: 65671 A

امیلیا کلارک، بازی تاج و تخت، خاندان اژدها

توهین عجیب به امیلیا کلارک در افتتاحیه سریال خاندان اژدها

توهین عجیب به امیلیا کلارک در افتتاحیه سریال خاندان اژدها

مدیر عامل کمپانی تلویزیونی فاکستل که سریال «بازی تاج‌وتخت» را در استرالیا پخش می‌کند، کلارک را «دختر کوتاه‌قد خپل» نامید.

ایران آرت: مراسم افتتاحیه سریال «خاندان اژدها» (House of the Dragon) در سیدنی استرالیا به حاشیه کشیده شد. این سریال پیش‌درآمدی برای «بازی تاج‌وتخت» (Game of Thrones) با بازی «امیلیا کلارک» در نقش «دنریس تارگرین» است.

در این مراسم «پاتریک دلنی» مدیر عامل کمپانی تلویزیونی فاکستل که سریال «بازی تاج‌وتخت» را در استرالیا پخش می‌کند، کلارک را «دختر کوتاه‌قد خپل» نامید. نشریه «کریکی» گزارش داده است که دلنی پیش از مراسم افتتاحیه «خاندان اژدها» در حال سخنرانی بوده و با اولین باری که «بازی تاج‌وتخت» را دیده شوخی کرده است: «با خود گفتم: «داستان این سریال با دختر کوتاه‌قد و خپلی که درون آتش قدم می‌گذارد چیست؟»»

به گزارش ۳۰نما، دلنی به «دنریس تارگرین» ارجاع می‌دهد که در فصل اول سریال درون آتش قدم گذاشت. سخنگوی فاکستل می‌گوید اظهارات دلنی «قرار بود خود-تخریبی» باشد. این کمپانی با انتشار بیانیه‌ای می‌گوید: «هدف این بود که او بگوید «بازی تاج‌وتخت» اثری بسیار متفاوت در سال ۲۰۱۱ بود و «امیلیا کلارک» از بازیگری ناشناخته به یکی از دوست‌داشتنی‌ترین بازیگران سینما و تلویزیون تبدیل شد. گروه فاکستل از جانب آقای دلنی عذرخواهی می‌کند اگر این اظهارات سوءتفاهمی به وجود آورد و موجب رنجش شد.»

سریال «خاندان اژدها» با بازی «مت اسمیت» و «الیویا کوک» ۲۱ آگست از اچ‌بی‌او پخش خواهد شد

 

امیلیا کلارک بازی تاج و تخت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین