کد خبر: 65730 A

ارباب حلقه ها، هالیوود

«ارباب حلقه‌ها» هوش از سرتان می‌برد/ اولین واکنش‌ منتقدان به پرهزینه‌ترین سریال تاریخ

«ارباب حلقه‌ها» هوش از سرتان می‌برد/ اولین واکنش‌ منتقدان به پرهزینه‌ترین سریال تاریخ

منتقدان رسانه‌های معتبر سینمایی دپس از تماشای دو قسمت نخست پرهزینه ترین سریال تاریخ، نظرات خود را درباره این سریال به اشتراک گذاشتند.

ایران آرت: با برگزاری مراسم افتتاحیه «ارباب حلقه‌ها: حلقه‌های قدرت» (The Lord of the Rings: Rings of Power) و اکران دو قسمت اول آن برای بعضی از منتقدین، اولین واکنش‌ها به اقتباس آمازون از آثار «جی.آر.آر. تالکین» در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته شدند.

«اریک فرانسیسکو» منتقد «اینورس» سریال «حلقه‌های قدرت» را «جسورانه و زیبا» می‌خواند اما از رسیدن آن به سطح فیلم‌های «پیتر جکسون» یا حتی «سزاوار نام تالکین» بودن ابراز تردید می‌کند. او می‌نویسد: «تا اینجا، فقط شکوه ماکسیمالیستی که از یک پروژه پرخرج تاریخی انتظار می‌رود بوده است.»

ویدئو: تیزر جذاب ارباب حلقه ها

«برندن کتس» منتقد «رپ» دو قسمت اول «حلقه‌های قدرت» را «تماشایی» توصیف می‌کند و می‌گوید: «مقیاس، وسعت، جاه‌طلبی و شکوه آن در تلویزیون بی‌همتاست. علاوه بر این وظیفه دشوار بنا کردن جهان خودش را به دوش می‌کشد تا جایی که اوج گرفتنش کمی زمان می‌برد.»

«رودریگو سالم» منتقد برزیلی می‌نویسد: ««حلقه‌های قدرت» یک تجربه سینمایی است. در دنیایی بی‌نقص، باید روی پرده‌های بزرگ آن را ببینیم. تالکین خالص است اما با این حال به نظر می‌رسد که به‌شدت به فیلم‌های «پیتر جکسون» متصل است. جلوه‌های ویژه درخشان است، بازیگری فوق‌العاده است و مقدمه‌اش هر احساس بدی در شما را از بین می‌برد.»

به گزارش ۳۰نما، «دیوان کوگان» منتقد «اینترتینمنت ویکلی» می‌نویسید: «دو قسمت اول سریال لذتی کامل است. تماشای آن‌ها مثل قدم گذاشتن دوباره به سرزمین میانه است. مشتاقم ادامه داستان را ببینم.»

نویسنده «اینترتینمنت تونایت» می‌گوید: «با دیدن دو قسمت اول سریال «حلقه‌های قدرت» باید اعتراف کنم که انتظار نداشتم تا این اندازه بپسندمش. این سریال پرشکوه و پرهزینه جان دوباره‌ای به چندگانه می‌دمد.»

«استیون واینتراب» منتقد «کلایدر» می‌نویسد: «آماده شوید تا مقیاس و وسعت «حلقه‌های قدرت» هوش از سرتان بپراند. نمی‌دانم چگونه موفق شده‌اند این سریال را بسازند، اما سریالی ساخته‌اند که واقعاً حس یک «ارباب حلقه‌ها» را می‌دهد.»

«ترنت مور» نویسنده «سای‌فای» می‌گوید: «بودجه عظیم سریال از پرده بیرون می‌پاشد، و اثری به نظر می‌رسد که در کنار فیلم‌های جکسون قرار می‌گیرد. اما حتی با چنین دنیای عظیمی، هیچ‌گاه طاقت‌فرسا نیست و تمرکزش را از دست نمی‌دهد.»

این درام حماسی هزاران سال پیش از «هابیت» و «ارباب حلقه‌ها» تالکین روی می‌دهد و بینندگان را به دورانی می‌برد که قدرت‌های بزرگ شکل گرفتند، حکومت‌هایی ظهور و سقوط کردند، قهرمانان غیرمنتظره آزموده شدند، امید در آستانه فروپاشی بود و بزرگ‌ترین شخصیت شروری که بر قلم تالکین جاری شده دنیا را تهدید به فروغلتیدن در ظلمت می‌کرد. «موروید کلارک»، «سینتیا ادای-رابینسون»، «لنی هنری»، «پیتر مولان» و «نازنین بنیادی» از جمله بازیگران این سریال خواهند بود.

دو قسمت اول این سریال ۱ و ۲ سپتامبر (بسته به منطقه زمانی) در دسترس مشترکین قرار می‌گیرد و قسمت‌های بعدی به صورت هفتگی پخش خواهند شد. این دو اپیزود ساعت ۲۱ پنجشنبه، ۱ سپتامبر به وقت منطقه زمانی شرقی در دسترس قرار می‌گیرند.

 

ارباب حلقه ها
نظرات خوانندگان
  • زینب
    پاسخ

    من همه قسمت هاشو دیدم این فصل جدید بی صبرانه ظرم پخش بشه عاشقشممممممــــــــــــــــــــمدیونه بارموفق باشید🤗🥹♥♥♥♥♥♥♥

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین