کد خبر: 66132 A

لنا لیدی، بازی تاج و تخت

ستاره بازی تاج و تخت در ۴۹ سالگی ازدواج کرد/ عکس

ستاره بازی تاج و تخت در ۴۹ سالگی ازدواج کرد/ عکس

لنا هیدی ۴۹ ساله که بیشتر به خاطر بازی در نقش ملکه سرسی ترسناک در سریال «بازی تاج و تخت» شناخته می‌شود، با مارک منچاکا بازیگر سریال «اوزارک» ازدواج کرد.

ایران آرت: لنا هیدی بازیگر سریال بازی تاج و تخت» در یک مراسم خصوصی ایتالیایی با حضور نزدیکان و دوستان و خانواده با شریک زندگی خود مارک منچاکا ازدواج کرد.

این هنرپیشه بریتانیایی ۴۹ ساله که بیشتر به خاطر بازی در نقش ملکه سرسی ترسناک در سریال «بازی تاج و تخت» شناخته می‌شود، در روز ۶ اکتبر با مارک منچاکا ۴۶ ساله، ستاره سریال «اوزارک»، در پوگلیا ایتالیا به طور رسمی ازدواج کرد.

هیدی در سال ۲۰۰۷ با همسر اولش، پیتر پل لوگرن موزیسین ازدواج کرد و شش سال بعد، در سال ۲۰۱۳ از هم جدا شدند.

 

07-21

 

به گزارش روزیاتو، در سال ۲۰۱۵ لنا هیدی و دن کادان کارگردان و دوست دوران کودکی خود صاحب دختری به نام تدی شدند، اما این زوج در سال ۲۰۱۸، دو سال قبل از شروع رابطه او با منچاکا از هم جدا شدند.

 

09-10

هیدی و منچاکا در نوامبر ۲۰۲۰ رابطه خود را علنی کردند، اگرچه چندین ماه قبل از آن برای اولین در سریال The Outsider با هم دیده شده بودند که منچاکا نقش اصلی این سریال را بازی می‌کرد.

 

12-5

اگرچه این هنرپیشه بریتانیایی در فیلم‌های آمریکایی و بریتانیایی متعددی ظاهر شده است، اما به نظر می‌رسد که او ترجیح می‌دهد در لس‌آنجلس زندگی کند تا گزینه‌های بیشتری برای انتخاب نقش داشته باشد.

اواخر سال گذشته، یک منبع نزدیک به هیدی گفت: «لنا خود را برای آینده قابل پیش‌بینی در ایالات متحده آماده می کند. ایالات متحده جایی است که امکانات زیادی را برای او فراهم می کند و رابطه او با مارک در اینجا شکوفا شده است، بنابراین او هیچ دلیلی برای زندگی در بریتانیا نمی بیند.»

 

بازی تاج و تخت لنا هیدی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین