کد خبر: 66140 A

هک شدن تلویزیون،کنارگیری پنج مجری ، برنامه دورهمی

هک شدن دوباره تلویزیون، کنارگیری پنج مجری و سرنوشت دورهمی و پاسخ های رئیس صدا و سیما

هک شدن دوباره تلویزیون، کنارگیری پنج مجری و سرنوشت دورهمی و پاسخ های رئیس صدا و سیما

رئیس صدا و سیما در گفتگو با خبرگزاری همین سازمان درباره حواشی اخیر پاسخ داد.

ایران آرت: پیمان جبلی پس از حضور در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما گفت : بررسی‌های امنیتی تکنولوژیک در حال انجام است؛ این اتفاق در حوزه‌های فناوری سازمان صدا و سیما رخ داده و حتما باید با یک اشراف و تسلط دقیق فناورانه مورد بررسی قرار بگیرد.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: پس از اتفاق سال گذشته برای سازمان صدا و سیما (هک شدن برخی شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی)، همفکری و هم افزایی خوبی میان مجموعه‌های مختلف متولی امنیت شبکه انجام شد و بسیاری از آسیب پذیری‌های این سازمان کاهش پیدا کرد. این اتفاق اخیر هم اگرچه تلخ بود، اما باعث می‌شود نقاط باقی مانده آسیب پذیری هایمان را برطرف کنیم.

او درباره فعالیت برخی مجری‌ها در صدا و سیما گفت: همکارانی که کار کردن در صدا و سیما را یک سرمایه و ارزش ملی می‌دانند، با این رسانه کار می‌کنند؛ اگر کسی متناسب با میل و تمایل واقعی نخواهد فعالیت کند، ما مانع او نمی‌شویم.

پیمان جبلی افزود: برنامه‌هایی که صدا و سیما برایشان هزینه می‌کند، باید متناسب با ذائقه جامعه، نیازها و اولویت‌های فرهنگی و اجتماعی مخاطبان باشد؛ هرگاه برنامه‌ای از این شکل خارج شود، مورد استقبال مخاطبانمان واقع نمی‌شود و ما هم از آن استفاده نمی‌کنیم.

رئیس سازمان صدا و سیما درباره ادامه پخش برنامه دورهمی گفت که «اجازه دهید وارد جزئیات نشویم.»

هنرمندان ممنوع التصویر هنرمندان ممنوع الکار برنامه دورهمی پیمان جبلی هک شدن شبکه خبر هک شدن تلویزیون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین