کد خبر: 66278 A

برد پیت، مارکو رابی، فیلم بابیلون

برد پیت و مارگو رابی در یک ماجرای جادویی

برد پیت و مارگو رابی در یک ماجرای جادویی

دیمین شزل کارگردان برنده اسکار، «بابیلون» که طولانی‌ترین اثر او محسوب می‌شود، را دسامبر امسال با بازی برد پیت و مارگو رابی به روی پرده می‌برد.

ایران آرت: فیلم سه ساعت و ۸ دقیقه‌ای بابیلون، درامی تاریخی است که در آن برد پیت و مارگو رابی پس از بازی در فیلم روزی روزگاری در هالیوود در سال ۲۰۱۹ بار دیگر متحد می‌شوند.

در فیلم جدید Damien Chazelle، پیت نقش جک کنراد ستاره سینما را در مرحله متفاوتی از حرفه خود بازی می‌کند و رابی در نقش یک هنرپیشه مشتاق هالیوود در دهه ۱۹۲۰، زمانی که تجارت سینما از فیلم‌های صامت به سمت فیلم‌های ناطق در حال‌گذار بود، ظاهر می‌شود. توبی مگوایر هم قرار است نقش چارلی چاپلین را بازی کند.

به گزارش ایرنا، بابیلون طولانی‌ترین اثر شزل تا به حال خواهد بود؛ فیلم ویپلش در سال ۲۰۱۴، لا لا لند در سال ۲۰۱۶ و نخستین انسان در سال ۲۰۱۸ دیگر فیلم‌های طولانی شزل هستند که به ترتیب در ۱۰۶، ۱۲۸ و ۱۴۱ دقیه ساخته شده‌اند.

 

169976734

 

بر اساس خلاصه‌ای رسمی از این فیلم که منتشر شده، بابیلون داستانی از جاه‌طلبی‌های بزرگ و افراط ظالمانه است که ظهور و سقوط چندین شخصیت را در دوران انحطاط و تباهی افسارگسیخته در اوایل هالیوود به تصویر می‌کشد.

شزل به نشریه آمریکایی ونیتی فیر گفته می‌خواستم این دنیا را بزرگ، جسور، گستاخانه و غیرقابل معذرت‌خواهی کنم. این واقعاً یک دوره غرب وحشی برای مردم بود، این گالری از شخصیت‌ها، همانطور که آن‌ها اوج می‌گیرند و سقوط می‌کنند، اوج می‌گیرند، سقوط می‌کنند، دوباره برمی خیزند، دوباره سقوط می‌کنند.

 

169977525

در بابیلون همچنین اولیویا وایلد، ژان اسمارت و جف گارلین به همراه مکس می‌نگلا، لوکاس هاس و سامارا ویوینگ ایفای نقش می‌کنند.

شزل درباره برد پیت و مارگو رابی می‌گوید بخش جادویی کار با آن‌ها در این نقش‌ها آن است که هر یک احساس می‌کردند واقعاً می‌توانند نمایش را شخصی‌ترین کاری کنند که انجام داده‌اند.

بابیلون ۲۳ دسامبر در سینماهای منتخب اکران می شود.

 

برد پیت دیمین شزل فیلم بابیلون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین