کد خبر: 66172 A

برد پیت، کلینت ایستوود

برد پیت: هر کسی به جز خود بودن خسته‌کننده است

برد پیت: هر کسی به جز خود بودن خسته‌کننده است

بازیگر برنده اسکار در مصاحبه با «فایننشال تایمز» از فشار «طاقت‌فرسا» نمایش خصوصیات مردانه مقابل دوربین گفته است.

ایران آرت: برد پیت می‌گوید پشت دوربین تلاش نمی‌کند مردی مانند کلینت ایستوود باشد. این بازیگر برنده اسکار در مصاحبه با «فایننشال تایمز» از فشار «طاقت‌فرسا» نمایش خصوصیات مردانه مقابل دوربین گفته است.

ستاره «باشگاه مشت‌زنی» (Fight Club) و «روزی روزگاری در هالیوود» (Once Upon a Time in Hollywood) می‌گوید: «هر کسی به جز خود بودن خسته‌کننده است. باید درک کنیم، دست کم در جایی که من رشد کردم، بیشتر شخصیت مانند «کلینت ایستوود» هستیم: همه‌چیز را درون خود نگه می‌داری، توانش را داری، با هر مشکلی می‌توانی کنار بیایی، ضعف نشان نمی‌دهی. این ویژگی را در پدرم و نسل‌های قدیمی‌تر بازیگران می‌بینم، و این طاقت‌فرسا است.»

پیت ادامه می‌دهد: «همچنانکه سالخورده‌تر می‌شوم، آرامش را در روابطی می‌بینم که می‌توانم [خودم باشم]، و می‌خواهم این در دنیای بیرون گسترش پیدا کند. مردم چه برداشتی دارند: حالم خوب است. در این موقعیت احساس امنیت می‌کنم چون تمرکز روی ضعف‌های انسانی ماست، برای اینکه پر از خطر است. و همین‌طور پر از لذت.»

به گزارش ۳۰نما، پیت اخیراً با پوشیدن دامن در مراسم افتتاحیه «قطار سریع‌السیر» (Bullet Train) سونی به کارگردانی «دیوید لیچ» جنجال آفرید. او در مصاحبه با «ورایتی» در این خصوص گفته بود: «همگی خواهیم مرد، پس بیایید بازیگوشی کنیم.»

پیت شش سال پس از درخواست طلاق از شریک سابقش «آنجلینا جولی» هنوز درگیر چندین پرونده قضایی است. «نیویورک تایمز» گزارش داده بود که پیت سپتامبر ۲۰۱۶ در یک هواپیما به جولی و فرزندانشان حمله فیزیکی کرده است. این بازیگر ۵۶ ساله ماه گذشته در شهر تامپره فنلاند از مدل‌ها و مجسمه‌هایش رونمایی کرد.

 

کلینت ایستوود برد پیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین