کد خبر: 65859 A

برد پیت، آنجلینا جولی

آنجلینا جولی ثروت برد پیت را مال خود می‌کند؟

آنجلینا جولی ثروت برد پیت را مال خود می‌کند؟

آنجلینا جولی علیه برد پیت یک شکایت ۲۵۰ میلیون دلاری تنظیم کرده که رقمی معادل بخش قابل توجهی از ثروت این سوپراستار است.

ایران آرت: نمایندگان حقوقی «انجلینا جولی» یک شکایت ۲۵۰ میلیون دلاری علیه «برد پیت» همسر سابق او ثبت کرده‌اند. جولی پس از جدایی از پیت در سال ۲۰۱۶، در مورد حضانت فرزندان و اموال مشترکش با او اختلافاتی دارد.

شکایت جدید جولی به تاکستانی در فرانسه مرتبط است که در طول ازدواج این دو بازیگر خریداری شده بود. «نیویورک پست» سه‌شنبه این هفته گزارش داد که جولی در این شکایت پیت را به مقدمه‌چینی برای «تصرف» این ملک ۱۳۰۰ هکتاری «به تلافی طلاق و مراحل حضانت» متهم کرده است.

به گزارش ۳۰نما، در این شکایت ادعا شده است که جولی و پیت پس از ازدواج در سال ۲۰۱۴ ده‌ها میلیون دلار روی این ملک در جنوب فرانسه سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این ملک در سال ۲۰۱۲ با قیمت ۲۵ میلیون یورو خریداری شده است.

جولی و نمایندگانش علاوه بر این ادعا می‌کنند که پیت میلیون‌ها دلار درآمد این ملک را صرف «پروژه‌های بیهوده» از جمله یک استخر یک میلیون دلاری کرده است.

یکی از منابع نزدیک به پیت به «یواس ویکلی» می‌گوید: «متأسفانه، بحث‌های قدیمی و مسائل کهنه دوباره مطرح شده‌اند تا حواس‌ها را از رفتارهای طرف دیگر [جولی] پرت شود.»

پیت پیش‌تر ادعا کرده بود که سهام خود از یک کارخانه تولید مشروبات الکلی در لوکزامبورگ را بدون مشورت با او به یک الیگارش روس به نام «یوری شفلر» فروخته است.

 

آنجلینا جولی برد پیت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین