کد خبر: 61038 A

آشا محرابی شبیه آنجلینا جولی و پژمان بازغی شبیه جانی دپ/ عکس

آشا محرابی شبیه آنجلینا جولی و پژمان بازغی شبیه جانی دپ/ عکس

شباهت گریم آشا محرابی در سریال جدید شبکه نمایش خانگی به گریم آنجلینا جولی در "مالیفیسنت" خبرساز شده است.

ایران آرت: با انتشار اولین تصاویر از سریال نارگیل که قرار است به زودی در شبکه نمایش خانگی منتشر شود، شباهت گریم آشا محرابی در این سریال با گریم آنجلینا جولی در فیلم پرطرفدار مالفیسنت مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

به نقل از روزیاتو، "نارگیل" به کارگردانی مشترک ابراهیم عامریان، حمزه صالحی و تهیه کنندگی ابراهیم عامریان دومین سریال کودک و نوجوان در شبکه نمایش خانگی است و باید منتظر ماند و دید این کپی برداری به گریم محدود شده یا در نقش و بازی هم شاهد آن خواهیم بود.



 

 

محمدمهدی فقیه منفرد، بهنوش بختیاری، شبنم قلی خانی، آشا محرابی، شهرزاد کمال زاده، سارا منجزی پور، حسین رفیعی، بهراد خرازی، تورج نصر، سارا روستاپور، احمد ایراندوست، میثم رستگاری، سام نوری، سیروس همتی، امیرمحسن کوه گره، ترنم کاظمی، مانی آخشی، رهام حیدرعلی بازیگران این مجموعه هستند.

سریال نارگیل روایتی فانتزی از یک افسانه ی قدیمی است که در خلاصه داستان رسمی آن آمده: "هاله اشتباه بزرگی می‌ کند و پدر و مادرش اسیر طلسم وروره می‌ شوند. او برای نجات والدینش باید به همراه برادرهایش و سه عروسک به نام های نارگیل و لنگه و لیوه به سفری جادویی برود. سفری هیجان‌ انگیز اما پر از اتفاقات جادویی و دلهره آور…"

دیگر عوامل این سریال عبارت‌اند از: مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: امیر علیازی، برنامه‌ریز: کیمیا محمودیان، عکاس: سارا براتی، مدیر تدارکات: مجید رنجبر، جانشین تولید: حمیدرضا اسماعیلی، عروسک‌گردان: پیمان فاطمی، طراحی و ساخت عروسک: علی اعتصامی‌فر، جلوه‌های ویژه بصری: اشکان چگنی، طراح صحنه: سعید هنرمند، طراح لباس: مهناز غنی، طراح چهره‌پردازی: میشا جودت، صدابردار: بابک اخوان، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، آهنگساز: امیر توسلی، تدوین: حسن ایوبی، مدیر فیلمبرداری: سید میلاد حسینی، مدیر تولید: سید حمیدرضا اطیابی، مجری طرح: مریم رحیمی.

پخش سریال نارگیل از ۱۸ شهریور آغاز خواهد شد.

پیش از این هم گریم پژمان بازغی در فیلم سینمایی «آهوی پیشونی سفید ۲» ساخته سید جواد هاشمی عده‌ای از مخاطبان را به یاد شخصیت کلاه دوز(Mad Hatter) در فیلم «آلیس در سرزمین عجایب» با بازی جانی دپ انداخته بود.

 

 

آنجلینا جولی برد پیت پژمان بازغی آشا محرابی
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین