کد خبر: 66384 A

کریس راک، نتفلیکس

تاریخ سازی کریس راک یک سال پس از سیلی معروف

تاریخ سازی کریس راک یک سال پس از سیلی معروف

اولین برنامه استند آپ کمدی زنده نتفلیکس، یک مجری معروف و جنجالی خواهد داشت.

ایران آرت: کریس راک اولین کمدینی خواهد بود که برای اجرای کمدین در نتفلیکس روی صحنه می‌رود. این رویداد در سال ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد. در ماه مه گزارش شده بود که نتفلیکس در حال آزمایش استریم زنده است.

راک پس از وقایع جنجالی اسکار گذشته، در تور «ایگو ارث» (Ego Earth) به سراسر دنیا سفر کرد و گاهی از سیلی «ویل اسمیت» گفت. او در لندن گفته بود که در استند-آپ جدیدش برای نتفلیکس از سیلی اسمیت بیشتر می‌گوید.

راک گفته بود: «مردم انتظار دارند در مورد آن اتفاق مزخرف حرف بزنم، در حال حاضر حرف نمی‌زنم، بالأخره در نتفلیکس به آن می‌پردازم.»

این دومین استند-آپ راک پس از «تمبورین» (Tamborine) در سال ۲۰۱۸ خواهد بود. او امسال در فستیوال «نتفلیکس شوخی است» (Netflix is a Joke) در کنار «دیو شپل» دیگر کمدین جنجالی روی صحنه رفت و گفت: «آیا آن سیلی لعنتی درد داشت؟ البته که درد داشت. حرامزده به خاطر یک شوخی مزخرف به من سیلی زد، به خاطر مؤدبانه‌ترین شوخی عمرم.» راک اضافه می‌کند که یک روز پس از مراسم اسکار اجراهای استند-آپ را ادامه داده و خودش را یک قربانی ندانسته است.»

اسمیت با انتشار ویدیویی پنج دقیقه‌ای از راک و خانواده خودش عذرخواهی کرد اما پیش از آن آکادمی او را به مدت ۱۰ سال از حضور در تمامی مراسم مرتبط با اسکار محروم کرد. راک اخیراً ادعا کرده بود که پیشنهاد اجرای اسکار ۲۰۲۳ را نپذیرفته است. اجرای مراسم اهدای جوایز آکادمی سال آینده به «جیمی کیمل» سپرده شده است

 

کریس راک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین