کد خبر: 65484 A

ویل اسمیت، کریس راک

عذرخواهی ۵ دقیقه‌ای ویل اسمیت از کریس راک/ دلم می‌شکند که آن لحظه تو را خراب کردم!

عذرخواهی ۵ دقیقه‌ای ویل اسمیت از کریس راک/ دلم می‌شکند که آن لحظه تو را خراب کردم!

ویل اسمیت سه ماه پس از برخورد عجیبش با کریس راک در اسکار ۲۰۲۲ گفت: «به کریس می‌گویم، از تو معذرت‌خواهی می‌کنم. رفتارم غیرقابل‌قبول بود و هر وقت که بخواهی آماده حرف زدن هستم.»

ایران آرت: ویل اسمیت چهار ماه پس از نواختن سیلی به صورت «کریس راک» در مراسم اسکار نود و چهارم (Oscars 2022)، با انتشار یک ویدیوی پنج دقیقه‌ای از کمدین عذرخواهی کرد.

اسمیت که در مراسم اسکار برای «شاه ریچارد» (King Richard) برنده اسکار شد، این ویدیو را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و رفتار خودش را «غیرقابل‌قبول» می‌نامد: «در طول چند ماه گذشته، بسیار اندیشیدم و روی خودم کار کردم.» او سپس به این پرسش احتمالی بینندگان مراسم پاسخ می‌دهد که چرا هنگام دریافت جایزه اسکار روی صحنه از راک عذرخواهی نکرد.

اسمیت توضیح می‌دهد: «در آن مقطع تمرکز نداشتم. همه‌اش [خاطراتی] مبهم است. با کریس تماس گرفتم و پاسخی که دریافت کردم این بود که او آماده حرف زدن نیست و وقتی آماده باشد تماس می‌گیرد.»

اسمیت در ادامه پیامش را به راک می‌دهد: «بنابراین به کریس می‌گویم، از تو معذرت‌خواهی می‌کنم. رفتارم غیرقابل‌قبول بود و هر وقت که بخواهی آماده حرف زدن هستم.»

به گزارش ۳۰نما، او از مادر و برادر راک و نیز «کوئست‌لاو» که سیلی اسمیت اسکار او در بخش بهترین مستند را تحت‌الشعاع قرار داد عذرخواهی می‌کند: «دلم را می‌شکند که لحظه تو را ربودم و خراب کردم. هنوز نمی‌توانم در چشم کوئست‌لاو نگاه کنم، می‌دانید که هنگام دریافت جایزه او اتفاق افتاد. و می‌دانید... «متأسفم» واقعاً کافی نیست.»

 

ویل اسمیت

اسمیت ادامه می‌دهد: «سه ماه گذشته را صرف بازپخش و تلاش برای درک نکات ظریف و پیچیدگی‌های آنچه در آن لحظه اتفاق افتاد کرده‌ام. و نمی‌خواهم همه آن جزئیات را در اینجا باز کنم اما می‌توانم به همه شما بگویم که ذره‌ای از وجودم باور ندارد که روش پسندیده‌ای برای مدیریت بی‌حرمتی یا توهین داشته‌ام. سعی می‌کنم خودم را یک آشغال ندانم.»

اسمیت تأکید می‌کند که همسرش «جیدا پینکت اسمیت» پس از شوخی راک با سر بی‌مویش به او نگفته است که واکنش نشان دهد: «تصمیمی بود که خودم گرفتم، بر اساس تجارب خودم، و سابقه رابطه‌ام با کریس. جیدا هیچ ربطی به آن نداشت. متأسفم عزیزم. می‌خواهم از فرزندانم و خانواده‌ام عذرخواهی کنم که این فشار را به آن‌ها تحمیل کردم.»

اسمیت اضافه می‌کند: «ناامید کردن آدم‌ها آسیب روحی اساسی من است. بیزارم از وقتی که دیگران را ناامید می‌کنم. بنابراین از نظر روانی و عاطفی برای من دردناک است که بدانم تصور و باور مردم از خودم را حفظ نکردم. عمیقاً پشیمانم و سعی می‌کنم بدون اینکه از خودم خجالت بکشم پشیمان بمانم.»

اسمیت در پایان وعده می‌دهد: «عمیقاً متعهد می‌شوم که نور و عشق و شادی به این دنیا ببخشم. و اگر صبر داشته باشید، قول می دهم که دوباره دوست خواهیم شد.»

راک اخیراً برای اولین بار به شکل مستقیم از سیلی اسمیت گفته بود: «هر کسی که بگوید واژه‌ها دردناک‌اند به صورتش سیلی نزده‌اند. من یک قربانی نیست. بله، آن ضربه لعنتی درد داشت. اما خودم را آن اتفاق مزخرف خلاص کردم و روز بعد به کارم رسیدم. برای بریدگی کاغذ به بیمارستان مراجعه نمی‌کنم.»

آکادمی اسکار پس از برگزاری جلساتی تصمیم گرفت اسکار اسمیت را پس نگیرد اما او را به مدت ۱۰ سال از حضور در تمامی مراسم مرتبط با آکادمی محروم کند

 

ویل اسمیت کریس راک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین