کد خبر: 66698 A

آل پاچینو، مایکل کیتون

آل پاچینو و ماجرای یک قتل

آل پاچینو و ماجرای یک قتل

آل پاچینو از جمله بازیگران سرشناسی است که قرار است در نخستین کارگردانی مایکل کیتون برنده جوایز اسکار، ‌امی و بفتا ایفای نقش کند.

ایران آرت: مایکل کیتون که در سال ۲۰۱۴ برای بازی در فیلم کمدی سیاه بردمن به کارگردانی الخاندرو گونسالس اینیاریتو مورد توجه و تحسین منتقدان قرار گرفت، نخستین کارگردانی خود را با ساخت ناکس می‌رود تجربه کند.

او برای این نقش برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم موزیکال یا کمدی و نامزد جایز اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد، جایزه بفتای بهترین بازیگر نقش اول مرد و جایزه انجمن بازیگران فیلم برای بازیگر نقش اول مرد برجسته شد.

او پیشتر برای بازی در فیلم تلویزیونی زنده از بغداد نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد مینی‌سریال یا فیلم تلویزیونی شده بود و با بازی در مینی‌سریال دوپسیک دومین جایزه گلدن گلوب خود را به دست آورد.

به گزارش ایرنا، در فیلم هیجانی و نوآر ناکس می‌رود که کیتون نقش اصلی آن را بر عهده دارد، بازیگرانی چون جیمز مارسدن، مارسیا گی هاردن، سوزی ناکامورا، جوانا کولیگ، ری مک‌کینون، جان هوگناککر و للا لورن ایفای نقش می‌کنند.

در این فیلم، کیتون نقش مردی به نام جان ناکس که یک قاتل قراردادی است بازی می‌کند و تشخیص داده می‌شود که به نوعی زوال عقل سریع مبتلا شده است. او عهد می‌کند روزهای آخر زندگی‌اش را صرف تلاش برای نجات جان پسرش با بازی جیمز مارسدن کند.

این فیلم دارای فیلمنامه‌ای اصلی از گرگوری پویریه است

 

آل پاچینو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین