کد خبر: 66447 A

تارانتینو، آل پاچینو، هالیوود

خبرهای خوب و برای هواداران تارانتینو و آل پاچینو

خبرهای خوب و برای هواداران تارانتینو و آل پاچینو

همزمان با اعلام خبر ساخت سریالی به کارگردانی کوئنتین تارانتینو، رسانه‌ها نوشتند که سریال «شکارچی» آل پاچینو زمستان پیش رو به پایان می‌رسد و فصل جدیدی نخواهد داشت.

ایران آرت: کوئنتین تارانتینو اعلام کرد یک سریال ۸ قسمتی تلویزیونی را سال آینده جلوی دوربین می‌برد.

وی وقتی شب پیش در حال تبلیغ کتاب جدیدش «تعمقی در سینما» در نیویورک بود، خبر ساخت این پروژه را اعلام کرد.

این کارگردان پیشتر هم برای تلویزیون کار کرده و ۲ قسمت از سریال جنایی «CSI» را در سال ۲۰۰۵ کارگردانی کرده است.

وی درباره سریال جدیدش توضیح بیشتری ارایه نکرد اما گفت روی پروژه‌های مختلفی کار کرده که نوشتن نمایشنامه‌ای پیش از ساخت «روزی روزگاری در هالیوود» یکی از آنها بوده است.

به گزارش مهر، تارانتینو در پاسخ به این پرسش که اگر قرار باشد از یک کتاب کمیک اقتباس کند کدام را انتخاب می‌کند؟ اظهار کرد دوست دارد فیلم «گروهبان فیوری و کماندوهای عالی او» ‌را برای مارول بسازد. نقش این شخصیت را ساموئل ال.جکسون در دنیای سینمایی مارول ایفا کرده است.

تارانتینو در کتاب جدیدش که مجموعه مقاله‌هایی درباره فیلم‌های مهم از نظر اوست، دیدگاه‌های سینمایی‌اش را مطرح کرده است.

مهر پایان بر سریال آل پاچینو

«شکارچیان» سریالی با بازی آل پاچینو که آمازون خانه آن بود، با نمایش فصل دومش در ۱۳ ژانویه، به پایان راه می‌رسد.

این سریال مهیج ابتدا در فوریه ۲۰۲۰ به صورت استریم پخش شد و تابستان همان‌سال ساخت فصل دوم آن در برنامه قرار گرفت؛ گرچه آن زمان درباره پایان آن با فصل دوم صحبت نشده بود.

مهر پایان بر سریال آل پاچینو/ «شکارچیان»‌ در فصل ۲ به ته خط رسید

عنوان این سریال اشاره به تعقیب و گریز شماری از نازی‌های فراری از جنگ جهانی دوم است که در سال ۱۹۷۷ در شهر نیویورک زندگی می‌کنند. شکارچیان متوجه شده‌اند صدها نفر از مقامات عالی رتبه نازی در میان مردم دارند زندگی می‌کنند و برای ایجاد رایش چهارم در آمریکا در حال توطئه هستند.

در فصل اول آل پاچینو، لوگان لرمن، جریکا هینتون، جاش رادنور، کیت مولوانی، تیفانی بون، گرگ آستین، لوئیس اوزاوا، کارول کین، سائول روبینک، دیلن بیکر و لنا نقش‌آفرینی کردند. اودو کایر هم در نقش آدولف هیتلر به این سریال پیوسته و جنیفر جیسون لی هم در نقش یکی از شکارچی نازی به مجموعه اضافه شده است.

این سریال را دیوید ویل ساخته و به عنوان تهیه کننده اجرایی و مجری برنامه فعالیت می‌کند. نیکو توسکانو، جردن پیل و وین روزنفلد تهیه کننده اجرایی آن هستند. استودیو آمازون از تولیدکنندگان سریال است.

این دومین سریال پرمخاطب آمازون است که اعلام می کند تنها پس از ۲ فصل به پایان می‌رسد. «ردیف کارناوال» با بازی اورلاندو بلوم و کارا دلوین نیز با فصل دومش در اوایل سال ۲۰۲۳ به پایان می‌رسد.

آل پاچینو کوئنتین تارانتینو تارانتینو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین