کد خبر: 66718 A

همایون اسعدیان، پیمان جبلی، صدا و سیما

ویدئو: واکنش همایون اسعدیان به اظهارات پیمان جبلی/ صدا و سیما هر چه دارد از هنرمندان دارد

ویدئو: واکنش همایون اسعدیان به اظهارات پیمان جبلی/ صدا و سیما هر چه دارد از هنرمندان دارد

کارگردان سینما و تلویزیون می‌گوید: می‌گوید اگر خلاقیت هنرمندان و برنامه‌سازان اعم از تهیه‌کننده، طراح، گریمور، بازیگر و... نباشد، صدا و سیما اصلاً معنایی ندارد.

ایران آرت: همایون اسعدیان، تهیه‌کننده و کارگردان سینما در گفتگو با سایت خانه سینما، از اظهارنظر پیمان جبلی درباره هنرمندان انتقاد کرد و گفت: صدا و سیما هر چه دارد از هنرمندان دارد.

او می‌گوید اگر خلاقیت هنرمندان و برنامه‌سازان اعم از تهیه‌کننده، طراح، گریمور، بازیگر و... نباشد، صدا و سیما اصلاً معنایی ندارد.

«لحظه گرگ و میش» محصول سال ۱۳۹۷ آخرین سریال تلویزیونی است که همایون اسعدیان برای صدا و سیما تولید کرد.

 

 

صدا و سیما همایون اسعدیان پیمان جبلی
نظرات خوانندگان
  • رضایی
    پاسخ

    چندی پیش آقای اسعدیان گفته است: الان در برخی پردیس‌های سینمایی تهران پنج سالن تعطیل شده‌اند و تصور کنید یک ماه آینده این تعداد افزایش پیدا کند، آن وقت با چه وضعیتی از بیکاری روبه‌رو خواهیم شد؟ بنابراین ما معتقدیم که دولت باید حفظ سالن‌های سینما و حفظ معیشت افراد را در اولویت قرار دهد. ما در این اوضاع فعلا بحث فرهنگ را کنار می‌گذاریم و مسئله اصلی "معیشت" است. یک‌سری افراد در سینما کار می‌کنند، حقوق می‌گیرند و وقتی در موضوع "تولید" مسائلی را مطرح می‌کنیم، این را باید در نظر داشته باشیم که فقط یک بخشی از آن به محتوا مربوط می‌شود، بخش مهم دیگر به معیشت چند هزار نفر مربوط است. آقای اسعدیان دقیقا سلبرتی ها معیشتشان از طریق سینما و صدا سیما تامین می شود. نتیجه: هرچه دارید از مردم است.

  • ناظمی
    پاسخ

    تردیدی نیست رسانه های جمعی موجب مشهور شدن هنرمندان می شوند و سلبریتی ها هرچه دارند از مخاطبین و رسانه ها دارند.

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین